PB doorsturen

Sjoerd

Active member
Hey hallo,

mij lijkt het wel leuk als ik een PB heb, dat ik hem kan doorsturen. Ik heb soms nog wel eens een PBtje over Relisten, die ik dan naar Robbert moet sturen, maar als ik dat bericht dan bijvoorbeeld zelf gestuurd heb, gaat dat niet heel makkelijk. Omdat je bij verzonden berichten geen Reageer knop hebt, kun je het niet doorsturen. Als ik bijvoorbeeld een berichtje ontvang van iemand kan ik gewoon op Reageer drukken, maar als ik er een verstuur, en ik ga naar de pagina van Reageer met het berichtid van het bericht dat ik stuurde, blijft het bericht leeg.

Bye,

Sjoerd

edit: jammer hoor, dat UBB weg is uit Poll
sadley.gif
 

Sjoerd

Active member
Dat is heel onhandig met alle smilies, stukken ubb en de quotes, als het bericht al verstuurd is. Bij verzonden berichten kan je niet zomaar de berichtcode terugzien.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Alleen bij verzonden berichten dan want ontvangen berichten kun je in principe al doorsturen. Het lijkt mij wel een goed idee, ik heb ook vaak dat ik een "verzonden bericht" nog een keer wil versturen en als je dan idd smileys en ubb codes heb gebruikt is het lastig kopieren en plakken
smile.gif
 

Shahiem

Active member
Misschien dat je een bericht ook naar meerdere ontvangers kan sturen, bijvoorbeeld:


Ontvanger(s): Shahiem, Patricka
 

Marjolein

Miss Marjolein
@ shahiem: dit was al meerdere keren voorgesteld maar daar is one2xs geen voorstander van ivm spamberichten
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Wat je dan kan doen is dat je een captcha in moet vullen als je naar meer dan 1 ontvanger een bericht wil sturen en maximaal 5 ontvangers. Dan voorkom je al een hele hoop spam
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Luukvdo (link):
Wat je dan kan doen is dat je een captcha in moet vullen als je naar meer dan 1 ontvanger een bericht wil sturen en maximaal 5 ontvangers. Dan voorkom je al een hele hoop spam


Inderdaad
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Nah, dan copypaste je de online-lijst van de forumindex en klaar.

Het gebeurt zelden dat je berichten naar meer dan 1 persoon stuurt en dat het niet via het forum kan.
 

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Nah, dan copypaste je de online-lijst van de forumindex en klaar.

Het gebeurt zelden dat je berichten naar meer dan 1 persoon stuurt en dat het niet via het forum kan.


Als je wilt spammen kan je dat evengoed al wel doen, zonder doorstuur functie bij pb..
 

Lennard

Active member
Oh, ik reageerde ook meer op het idee van Shahiem (meerdere mensen tegelijk PMen).

Een doorstuurdinges lijkt me wel handig inderdaad.
smile.gif
 

Dylano

New member
En lijkt me onhandig, omdat je perongeluk naar iemand anders kan sturen, waarvan diegene het niks aangaat.
 

Sjoerd

Active member
Dylano (link):
En lijkt me onhandig, omdat je perongeluk naar iemand anders kan sturen, waarvan diegene het niks aangaat.


Je kunt nu ook al dingen naar iemand sturen die hem/haar niets aan gaan? Ik stuur niet zomaar per ongeluk iets belangrijks naar iemand die het niet moet krijgen?
 
Bovenaan