Pb: post verwijderd omdat...

Jvdw

New member
Hoi,
Net is een post verwijderd van mij
cry.gif

En ik heb dus geen flauw idee waarom.
Dus mijn idee is datje een pb krijgt van one2xs zelf of van de mod, waar instaat waarom je post is verwijderd. En wanneer de mod een post gaat verwijderen geeft ie dan in waarom, oftewel maakt lennard een paar opties: (spam, reclame, etc)
Zo weten leddn waarom, en dat ze daar dan de volgende keer op letten, zodat ze geen waarschuwing krijgen.

Graag je meningen of eventueel zelf betere ideetjes
 

Jordy

New member
Volgens mij is dat al eerder voor gesteld, dan kunnen mods eerst iedereen een pb sturen, dat kost volgens mij een hoop tijd..

Als het echt niet duidelijk is kun je toch ook gewoon een ticket aanmaken? In de meeste gevallen weet je echt wel waarom het is verwijderd?
 

Robbert

New member
Is al vaker voorgesteld, maar de crew protesteerd omdat het voor hun te veel werk is om overal een reden bij te geven.
Als het niet duidelijk is kun je altijd een ticket maken of een pb sturen naar een mod, dan word het vast wel uitgezocht
smile.gif
 

Jvdw

New member
Jullie begrijpen me verkeerd, als ze de post verwijderen komt er automatisch een schermpje om dit te doen, en als lennard een paar opties maakt duurt het 5sec? Ze moeten gewoon aanduiden waarom. De pb word dan automatisch verzonden
 

Antonn

New member
Gewoon bij verwijderen reden opgeven. Het systeem laat de medewerker dan de reden opsturen samen met de tekst van de reactie.

Ik ben voor
confused.gif
 

Nielsjojo

New member
Hiero ook voor!

Omdat ik vind dat je wel moet weten waarom hij is verwijderd, dan weet je dat je daar bij de volgende pms misschien op kan letten
wink.gif
 

Jordyvc

New member
Als ze per dag al zoveel spam posts moeten verwijderen, en dan nog extra werk bijnemen om iedereen een PM te sturen waarom zijn post is verwijderd? Jah dan kunnen ze beter nog ene paar mods in dienst nemen.
Conclusie: Slecht idee
wink.gif
 

Lennard

Active member
Als je er vragen over hebt dan kun je altijd een mod een PM sturen of een ticket maken, dan leggen we het graag uit. Maar als we zoiets als dit in gaan voeren dan moeten we dus bij elke post die we verwijderen een reden ingeven, en gaan we gegarandeerd meer mensen krijgen die in discussie gaan over een verwijderde post, en dat wil ik graag voorkomen.

Er worden ook soms posts verwijderd die in principe zelf niet fout zijn, maar die bijvoorbeeld een reactie zijn op een spampost van iemand anders, en de auteur van die post die opzich niet fout is die komt dan bij ons navragen waarom zijn post is verwijderd, want hij denkt dat hij niks fout heeft gedaan.
Dat is opzich geen ramp, maar het is wel meer werk voor ons terwijl niemand er verder wat mee op schiet.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Jordyz (link):
Volgens mij is dat al eerder voor gesteld, dan kunnen mods eerst iedereen een pb sturen, dat kost volgens mij een hoop tijd..

Als het echt niet duidelijk is kun je toch ook gewoon een ticket aanmaken? In de meeste gevallen weet je echt wel waarom het is verwijderd?


Ze kunnen ook een reden van verwijdering invullen en dat de PB automatisch verstuurd wordt.
 

Jvdw

New member
Jordyvc (link):
Als ze per dag al zoveel spam posts moeten verwijderen, en dan nog extra werk bijnemen om iedereen een PM te sturen waarom zijn post is verwijderd? Jah dan kunnen ze beter nog ene paar mods in dienst nemen.
Conclusie: Slecht idee
wink.gif



Lees alle posts is,
yummie.gif

Lennard (link):
Als je er vragen over hebt dan kun je altijd een mod een PM sturen of een ticket maken, dan leggen we het graag uit. Maar als we zoiets als dit in gaan voeren dan moeten we dus bij elke post die we verwijderen een reden ingeven, en gaan we gegarandeerd meer mensen krijgen die in discussie gaan over een verwijderde post, en dat wil ik graag voorkomen.

Er worden ook soms posts verwijderd die in principe zelf niet fout zijn, maar die bijvoorbeeld een reactie zijn op een spampost van iemand anders, en de auteur van die post die opzich niet fout is die komt dan bij ons navragen waarom zijn post is verwijderd, want hij denkt dat hij niks fout heeft gedaan.
Dat is opzich geen ramp, maar het is wel meer werk voor ons terwijl niemand er verder wat mee op schiet.
hmm ok
emo.gif
beter van niet dan
 
Bovenaan