phpmyadmin

Daoloth

New member
Quote:
Liteserver || Cruizin is offline. Berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt.


Waarom staat dan Cruizin in zijn msn naam?
 

Lennard

Active member
Omdat to cruise een Engels werkwoord is, en cruising dus ook Engels is, en hij daar als variant Cruizin van heeft gemaakt om aan te duiden dat ie met zn auto rond aan het rijden is.
biggrin.gif

Nja, dat denk ik iig. Ik weet wel dat ie geen cruizin heet.
 

Daoloth

New member
Mitchels:
Ik had al om 7:52:38 een mail gestuurd naar die gast van Liteserver
emo.gif



Lol op Superklikjes lag pas de mysql er pas rond 12:00 af.
 

Krm

Active member
ja idd bij mij ook rond 12:00 ik was bezig met ordian en toen deed hij het opeens niet meer
 

Liteonit

New member
Het heeft een hele periode stabiel gedraait (nadat er wat snellere hardware geplaatst werd).
Na de buffer overflow van laatst lijkt het weer helemaal opnieuw te beginnen.....

Wel ja.... tijd voor een nieuwe server blijkt maar weer.
Web02 is bepaald meer te vertrouwen.
frown.gif



@persoon die zei dat lennard een eigen server moest nemen....:
Denk je dat zoiets zin heeft?
clown.gif

Ook lennards server zal beheerd moeten worden. Dit soort storingen komen altijd overwachts, en zijn niet altijd even makkelijk op te lossen. Hoe meer websites er op een server gehost worden.... hoe gevoeliger alles gaat worden.
Gistren was MySQL compleet in de soep gelopen. Even simpel herstarten hielp in dat geval dus niet. Was behoorlijk lastig op te lossen.
En wat nog veel erder was is dat gisteren vrachtwagen aan het rijden was toen dit gebeurde
cry.gif
 

Lennard

Active member
Dan had je dat iets duidelijker moeten aangeven..
Je kunt reageren in die ticket van je, misschien dat er nog wat te regelen valt.
 
Bovenaan