Post meenemen

Dylan

<script>
Sanderc (link):
Nee handig..

Je edit dus eerst op de snelle manier, dan heb je al getypt, maar dan wil je codess of smilies toevoegen en dan klik je op uitgebreid, maar alles wat je toen al getypt had, is dan weg...

Dus dat dat gewoon blijft..


Bedankt voor de betere uitleg Sander. (Ik ben btw te lui om het zelf goed op computer te typen)
 

Antonn

New member
Ja kan je het nu ook duidelijk uitleggen?


toevoeging op 11 mei 2013, 20:53:43:
Al 2 keer gelezen trouwens, normaal zou iemand het moeten snappen na 1 keer en ik snap het nog niet.
 

Dylan

<script>
Als je een post wil editten en je edit dus je post en wilt daarna uitgebreid editten als je dan naar die pagina gaat moet je je post opnieuw aanpassen.
 

Sanderc

New member
Stefvdwel (link):
Overbodig.


Nee handig..

Je edit dus eerst op de snelle manier, dan heb je al getypt, maar dan wil je codess of smilies toevoegen en dan klik je op uitgebreid, maar alles wat je toen al getypt had, is dan weg...

Dus dat dat gewoon blijft..
 

Dylan

<script>
Sanderc (link):

Stefvdwel (link):
Overbodig.


Nee handig..

Je edit dus eerst op de snelle manier, dan heb je al getypt, maar dan wil je codess of smilies toevoegen en dan klik je op uitgebreid, maar alles wat je toen al getypt had, is dan weg...

Dus dat dat gewoon blijft..



Ja dat bedoel ik.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lijkt me een mooie toevoeging. Ik zeg doen
thumbsup.gif
 

Jurgen

Active member
Ja, dat is wel handig. Heb soms ook wel eens dat ik een post edit en een smileycode niet weet, dan druk ik op uitgebreid bewerken en is alles weg.
cry.gif
 

Dylan

<script>
Antonn (link):
Of gwn smileys bij het "snel bewerken"
emo.gif



Nee, dan kan de UBB tags er ook wel bij en dan kan heel uitgebreid bewerken wel weg. En dat gaat niet staan denk ik.
 

Janm

Active member
Ik vind dat van Antonn eigenlijk wel een goed idee. Haal dat uitgebreid bewerken gewoon weg en dan enkel dat van Antonn nog.
 

Jiphunter

New member
Er is nog geen eens een mening van lennard gepost,en zelfs als hij het een goed idee vind duurde het nog een hele tijd waarschijnlijk.
 
Bovenaan