Post-plaats laadbalkje veranderen

Stef

stonks
Op het moment dat ik een bericht verstuur komt er dit laadbalkje voor de textarea:
d20703ffd67d8384ab425bd25ff77776.png

Wanneer het dan te lang duurt om te plaatsen, neig ik ernaar om de pagina te refreshen.
Maar voordat ik dat doe, zou ik graag het bericht nog even willen kopiëren en dat kan dan niet omdat het laadbalkje ervoor staat
clown.gif


Zou dat misschien veranderd kunnen worden?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Eensch.

Het lijkt mij wel handig om ergens een indicator te hebben. Op mijn werk hebben we een verzendknop die we dan disabelen (voorkomt ook het meermaals posten van hetzelfde bericht!) en de verzendknop laat ook (zolang de request bezig is) een laad-icoontje zien. Volgens mij doet one2xs ook zoiets, maar het extra laad-icoon lijkt me dan niet meer nodig.
 

Aarclay

Active member
Als iets fout gaat dan is een melding wel zo handig i.p.v. alleen een draaiend wieltje. Je weet nooit of je nog op reactie van de server wacht (wat je dan verwacht) of op niks omdat er iets fout gaat
wink.gif
.
 

Lennard

Active member
Aarclay (link):
Als iets fout gaat dan is een melding wel zo handig i.p.v. alleen een draaiend wieltje. Je weet nooit of je nog op reactie van de server wacht (wat je dan verwacht) of op niks omdat er iets fout gaat
wink.gif
.
Ja precies, die requests moeten wat duidelijker gestroomlijnd worden. Je moet beter kunnen zien wanneer er iets fout is gegaan waarop de server het nog een paar keer moet proberen (met beveiliging om te voorkomen dat je verzoek meerdere malen wordt uitgevoerd) en de mogelijkheid om je bericht te kopiëren om het zelf nog eens opnieuw te proberen.

Staat op de lijst en moet er gewoon komen.
 
Bovenaan