Posts omhoog raten in het forum

Luuko

Active member
Aarclay (link):
De meerwaarde is dat je kan zien of een post waardevol wordt bevonden door anderen. Hoe meer duimpjes er gegeven zijn, hoe meer kwaliteit een post heeft.

Sorteren is iets wat je niet moet doen, het gaat alleen om de duimpjes.
thumbsup.gif



En het is ook deels voor de leuk natuurlijk
biggrin.gif
 

Aarclay

Active member
Lennard (link):

Aarclay (link):
De meerwaarde is dat je kan zien of een post waardevol wordt bevonden door anderen. Hoe meer duimpjes er gegeven zijn, hoe meer kwaliteit een post heeft.

Sorteren is iets wat je niet moet doen, het gaat alleen om de duimpjes.
thumbsup.gif

Dan kan ik me er wel in vinden.
smile.gif


We kunnen t wel Aartjes noemen. 1 Aartje voor je topic.


thumbsup.gif

Beter Aartjes, dan Aarsjes
biggrin.gif
cry.gif
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Aarclay (link):

Lennard (link):

Aarclay (link):
De meerwaarde is dat je kan zien of een post waardevol wordt bevonden door anderen. Hoe meer duimpjes er gegeven zijn, hoe meer kwaliteit een post heeft.

Sorteren is iets wat je niet moet doen, het gaat alleen om de duimpjes.
thumbsup.gif

Dan kan ik me er wel in vinden.
smile.gif


We kunnen t wel Aartjes noemen. 1 Aartje voor je topic.


thumbsup.gif

Beter Aartjes, dan Aarsjes
biggrin.gif
cry.gif
biggrin.gif




Ja aarsjes is voor shit reacties (you see what I did there)


toevoeging op 26 januari 2016, 22:59:22:

Lennard (link):
Maar wat heeft het voor meerwaarde? Begrijp ik het goed en is het puur voor de leuk (waar niks mis mee is overigens)?

Het sorteren op basis van plusjes lijkt me weer dramatisch (want wie bepaalt of een post kwalitatief goed is? de makkelijkste oplossing is immers niet altijd de beste) en verder kan ik er ook weinig praktisch nut voor bedenken. Posts verwijderen op basis van minnetjes lijkt me ook weer niet handig.

En de vriendjespolitiekreden is inmiddels wel achterhaald ja
biggrin.gif



Het is oa voor de leuk, maar heeft ook zeker een praktisch nut als oa extra motivatie om mensen goed te helpen.
En als je in webwereld een probleem hebt en je zit in een bestaand topic over dat probleem kan je direct zien welke reacties helpvol waren en waar je dus zeker even naar moet kijken
 

Dylan

<script>
Tendmex (link):
Vind eerlijk gezegt dat er 1 als beste command boven aan mag staan en de rest chronologish om verwarring te voorkomen.

En die ene mag dan de TS kiezen.


Ik vind [c]sudo halt -p[/c] een leuke command
 
Bovenaan