Prijsverlagingen en pakketvergrotingen!

O

One2xs

Guest
Om te vieren dat we deze maand zes jaar bestaan zijn de prijzen voor diverse producten fors verlaagd, en/of de pakketten vergroot!
pompom.gif


Shared webhosting
Te beginnen met de shared webhosting. De nieuwe pakketten zijn:

Codeblok:



1
2
3
4
5
6

Starter 500MB ruimte & 10.000MB data voor 0,25 punt/euro per maand (3 per jaar)
Light 1.000MB ruimte & 20.000MB data voor 0,50 punt/euro per maand (6 per jaar)
Medium 2.000MB ruimte & 40.000MB data voor 1 punt/euro per maand (12 per jaar)
Advanced 5.000MB ruimte & 100.000MB data voor 2,5 punt/euro per maand (30 per jaar)
Pro 10.000MB ruimte & 200.000MB data voor 5 punt/euro per maand (60 per jaar)
Ultimate 20.000MB ruimte & 400.000MB data voor 10 punt/euro per maand (120 per jaar)





Light-pakketten hebben vier keer meer schijfruimte, en de overige pakketten hebben vijf keer meer schijfruimte dan voorheen.

De pakketten zijn dus allemaal vergroot, zodat je meer MBs per euro of punt krijgt.
Omdat er nu veel mensen zijn die aan een kleiner pakket genoeg hebben, kun je bij het verlengen een ticket maken en aangeven welk pakket je zou willen. Downgraden vóór de verloopdatum is helaas niet mogelijk.

Resellerhosting
De resellers zijn eveneens sterk goedkoper geworden.
Voorheen kreeg je 15x de hoeveelheid schijfruimte als dataverkeer, dat is nu 20x geworden; je krijgt dus meer dataverkeer bij de resellers. Daarnaast zijn de prijzen tot wel 60% verlaagd!

Domeinnamen
Ook zijn diverse domeinnamen in prijs verlaagd:
.nl kostte 6 punten/euro en nu 5
.be kostte 7,3 punten/euro en nu 6
.eu kostte 10,6 punten/euro en nu 7,5

VPSen
De VPSen zijn 37,5% goedkoper geworden (enkele weken geleden is die wijziging als stil doorgevoerd), en nieuwe VPSen beschikken nu over SSD caching en worden voorzien van een praktisch onbeperkt aantal IPv6 adressen.
Zo kostte bijvoorbeeld een VPS met 256MB RAM voorheen 6 punten, en nu slechts 3,75 punten/euro per maand!

En verder...
De pakketten zijn allemaal al gewijzigd, dus je zou nu de nieuwe limieten moeten hebben.
Is dat niet het geval, laat het dan even weten.

Om het prijsvergelijken voor jullie eenvoudiger te maken worden de prijzen voor de shared hosting voortaan per maand weergegeven. Helaas tonen veel andere hosters de prijzen exclusief btw, waardoor ze goedkoper lijken. Om onaangename verrassingen te voorkomen en om gewoon de exacte prijs te tonen, zijn alle prijzen op one2xs inclusief 21% btw.

Doordat de transactiekosten bij kleine bedragen relatief groot zijn, is ervoor gekozen om bij die kleine bedragen de transactiekosten door te berekenen.

Veel plezier met de nieuwe pakketten!
pompom.gif
Het complete aanbod van alle producten vind je hier.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lekker!
Ik had het er vandaag nog met je over het feit dat het allemaal wel erg laag was, maar zon verandering had ik ook weer niet verwacht!
 

Bugged

New member
Shit, reseller verlengd toen de prijzen nog 1 punt pm waren
cry.gif
Kan ik nu 2,5 maand voor kopen
cry.gif


// Edit: Zijn deze prijzen alleen deze maand of gelden deze voor de komende jaren(bijvoorbeeld
yummie.gif
)?
 

Lennard

Active member
Bugged (link):
Shit, reseller verlengd toen de prijzen nog 1 punt pm waren
cry.gif
Kan ik nu 2,5 maand voor kopen
cry.gif


// Edit: Zijn deze prijzen alleen deze maand of gelden deze voor de komende jaren(bijvoorbeeld
yummie.gif
)?
Ze staan voorlopig vast, maar ik ben mn hele kostenstructuur wat aan het aanpassen, dus het is even puzzelen wat ook voor mij het handigste werkt.
Misschien dat ze nog veranderen, maar het zal niet veel veranderen.


Rik (link):
Lekker!
Ik had het er vandaag nog met je over het feit dat het allemaal wel erg laag was, maar zon verandering had ik ook weer niet verwacht!
Klopt ja.
biggrin.gif

Ik zit al een tijdje te rekenen en te bekijken wat het handigste zou zijn, en gisteravond heb ik maar de knoop doorgehakt.
smile.gif
 

Azelz

Member
Omg! Vet nice, alleen zit er error in de nieuwe skin

Codeblok (error):



1

Fatal error: Call-time pass-by-reference has been removed in /home/one2xs/skins/Marina/inc/functions.php(1) : eval()d code on line 340




 

Lennard

Active member
Azelz (link):
Omg! Vet nice, alleen zit er error in de nieuwe skin

Codeblok (error):



1


Fatal error: Call-time pass-by-reference has been removed in /home/one2xs/skins/Marina/inc/functions.php(1) : eval()d code on line 340







Hm, ik vertrouw hem niet helemaal met die eval() en gecodeerde sourcefiles.
Ik heb de skin verwijderd nu, al stond hij er al een poosje in hoor.
 

Willem

Active member
Nou, daar zit ik dan met een advanced pakket
emo.gif
biggrin.gif

Maar erg nice hoor
biggrin.gif
ik mag toch niet klagen voor de prijs per maand dus ik blijf lekker bij advanced ;p


toevoeging op 19 november 2014, 20:58:51:
wat waren de oude getallen ook alweer? 1GB disk en 25GB bandbreedte oid?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Willemmm (link):
Nou, daar zit ik dan met een advanced pakket
emo.gif
biggrin.gif

Maar erg nice hoor
biggrin.gif
ik mag toch niet klagen voor de prijs per maand dus ik blijf lekker bij advanced ;p


toevoeging op 19 november 2014, 20:58:51:
wat waren de oude getallen ook alweer? 1GB disk en 25GB bandbreedte oid?


De diskruimte is iig 5x omhoog gegaan. Dus 1GB disk inderdaad.
 
Bovenaan