Problemen VPS server 3

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Waarschijnlijk is de koeler van VPS server 3 niet helemaal lekker meer. De temperaturen in de server worden vrij snel vrij hoog waardoor de server er af en toe uit valt, dit verklaart ook direct de relatief lage uptime.

We doen ons best om het probleem z.s.m. te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

one2xs
 

Picahotel

New member
Aarab (link):
Is VPS 385 mb op server 3 ?
Want ik merk ook wel dat het traag gaat en soms uitvalt.

Dit maakt volgens mij niks uit, Volgens mij staan alle pakketen op alle vpsen
en maakt dit dus niet uit
redface.gif


Ik weet het niet zeker maar denk het wel
biggrin.gif
 

Rickhosting

New member
Geen probleem dit komt vast wel weer goed,
De Dedicated word wel weer klaar gemaakt zodat alle VPSen werken, Tenminste daar vertrouw ik op !
smile.gif
 

Pimbeer

New member
Hier heb ik trouwens best wel veel last van! Wat erg jammer is natuurlijk.

Hopelijk is het zo snel mogelijk gefixt!
 

Gbtm

New member
nu nog steeds meot hem elke dag rebooten ik vindt eigenlijk als dit men hele maand zo doorgaat dat ik eigenlijk een nieuwe wil voor een halven maand
mrja dat is nu eenmaal neit zo
sadley.gif
 

Gbtm

New member
ik had ereen gekocht van 9 puntne en meteen verlengt dus had ik voor 2 maanden,,
dus
2 maanden met een vlut vps die ik bijna elke dag meot rebooten
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Zoals gezegd krijg je er een vergoeding voor.
Wij hebben liever ook perfecte hosting; er wordt aan die server gewerkt en we hopen dat het z.s.m. is opgelost, en als troost en vooral ook als vergoeding van de schade krijgen jullie wat, en wat dat is dat lees je vandaag of morgen.
 

Gerritzwn

New member
Gbtm (link):
ik had ereen gekocht van 9 puntne en meteen verlengt dus had ik voor 2 maanden,,
dus
2 maanden met een vlut vps die ik bijna elke dag meot rebooten
sadley.gif


De genoemde problemen door Lennard hebben weinig te maken met jou VPS lijkt het, jouw reboot heeft namelijk geen gevolgen op de volledige "Dedicated Server".

De eigenaar van de server zal wellicht de server zo hebben geconfigureerd dat deze zelf automatisch uitgaat bij te hoge temperaturen waardoor VPS accounts automatisch op normale wijze afgesloten worden. Indien dit niet het geval is, is het de processor die op basis van te hoge temperaturen het systeem uitgooit. Dan hebben VPS accounts er wat meer last van maar niet in die zin dat jij zelf moet rebooten.
 

Lennard

Active member
Ik werd er gister door een gebruiker op gewezen dat de beloofde vergoeding nog niet is gegeven. Dat klopte, ik was het helemaal vergeten.
Inmiddels hebben de mensen die een VPS op server 3 hadden tijdens de problemen hun huidige VPS een maand gratis gekregen, en als ze geen VPS meer hebben dan hebben ze een alternatief aanbod gehad.
 
Bovenaan