Punten voor de enquêtes

Lennard

Active member
Beste leden,

Zoals jullie wellicht weten duurt het keuren van de 0,35 punten-enquêtes nu redelijk lang.
Hierom hebben we besloten om jullie een eenmalig voorstel te doen.

Je kunt kiezen uit twee dingen:
1. Je wacht tot de enquêtes gekeurd worden, of
2. Je wacht niet maar krijgt direct 75 % van je beloning voor alle (ingevulde) enquêtes (= 0,2625 punt per enquête)

Ja, zeg je, mij is beloofd dat ik 0,35 punt per enquête zou krijgen.
Jups, dat klopt, maar omdat het keuren zo lang duurt willen we jullie tegemoet komen door dit voorstel te doen.
Je kunt ook gewoon blijven wachten, er veranderd dan verder niets qua beloning (je krijgt dan gewoon je 0,35 punt per goedgekeurde enquête), maar het keuren duurt dan (helaas) nog wel even..

Als je van het 75%-voorstel gebruik wilt maken, kun je dat hier laten weten. Meld erbij wel om welke enquêtes het gaat.
Wij (Ruben of ik) melden dan eerst hoeveel enquetes je hebt ingevuld, en hoeveel punten je dus zou krijgen (om misverstanden te voorkomen). Als je hiermee akkoord gaat worden die enquetes afgekeurd, en krijg je via een aparte weg je punten bijgeschreven.

Je kunt hier zelf zien hoeveel openstaande enquêtes je nog hebt. Let wel; dit is onder voorbehoud. Via de tickets krijg je je definitieve aantal punten te horen.

Je kunt ook half om half doen; "voor één enquête wil ik 75 % van mijn punten, voor de rest wil ik gewoon wachten".

Deze hele actie geldt enkel en alleen voor de doe-kliks op de 0,35 punten enquêtes die de status openstaand hebben en zijn gedaan tussen 1 en 15 december (de 15e meegerekend).

Meld vóór zaterdag 10 januari 2009 23.59 uur dat je hiervan gebruik wilt maken.

Vragen en dergelijke kun je hier kwijt, persoonlijke vragen echt alleen via de tickets. Daar kun je je ook melden als je van het compromis gebruik wilt maken.

We betreuren het ook dat het keuren zo lang duurt, maar meer dan de punten voorschieten kunnen we helaas ook niet doen (wij hebben het geld ook nog niet ontvangen).

Groeten,

one2xs
 

Lennard

Active member
Even een opmerking.
Alle openstaande kliks op doe_overzicht zijn echt álle kliks, dus ook met de klikkers die de enquête niet hebben ingevuld.
Daar krijg je - uiteraard - sowieso geen beloning voor.
 

Rogier

New member
jep.
yummie.gif
ik denk dat mij dat wel aanspreekt
 
Bovenaan