Quote-alert

Cassisfles

Active member
Hallo :]

Ik weet niet of het ooit al is voorgesteld, maar ik verbaas me er eigenlijk over dat er nog steeds geen quote-alert is op dit forum. Dat zou ik toch wel uitermate prettig vinden. Nu lees ik soms namelijk topics door en dan zie ik bijvoorbeeld dat iemand op mij heeft gereageerd zonder dat ik daar iets vanaf wist....

Met vriendelijke groet,
Unites
 

Jordyt

New member
Even twijfelde ik wat ik moest gaan stemmen(lees: Unites...), maar toch zeg ik doen! Het is alleen al vaker voorgesteld en ik weet zo niet wat de argumenten waren, maar volgens mij ging het niet helemaal door.
 

Thom

Thom
Volgens mij is dit al heel vaak voorgesteld, neemt niet weg dat het een goed idee is.
 

Cassisfles

Active member
Thom (link):
Volgens mij is dit al heel vaak voorgesteld, neemt niet weg dat het een goed idee is.


Ah oke. Dan vind ik toch dat het eens tijd wordt om het eens in te voeren
biggrin.gif
!
 

Cassisfles

Active member
Lennard (link):
Heb het volgens mij al meerdere keren gemeld dat ik het ook een tof idee vind.
redface.gif




Maar... door omstandigheden is het er nog niet van gekomen?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Unites (link):

Lennard (link):
Heb het volgens mij al meerdere keren gemeld dat ik het ook een tof idee vind.
redface.gif




Maar... door omstandigheden is het er nog niet van gekomen?



Tijd tijd en nog eens tijd. Lennard heeft er te weinig tijd voor
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Wouterr (link):

Lennard (link):
Als ik al mn toffe ideeën toch eens kon uitwerken.
sadley.gif



Afbeelding. Of wil je dat niet?
cry.gif


En hoe ga je iemand vinden waar ik een beetje mee op een lijn zit, die zin heeft om er zoveel tijd in te stoppen, waar het persoonlijk nog mee klikt, enzovoorts?

De combinatie Ruben en mij heeft bijzonder goed uitgepakt, maar je vindt niet zomaar een goede compagnon.
sadley.gif

En bovendien moet ik dan óf de helft van one2xs weggeven, of diegene moet zich inkopen; beide lijken me niet echt lekkere scenarios.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Lennard (link):

Wouterr (link):

Lennard (link):
Als ik al mn toffe ideeën toch eens kon uitwerken.
sadley.gif



Afbeelding. Of wil je dat niet?
cry.gif


En hoe ga je iemand vinden waar ik een beetje mee op een lijn zit, die zin heeft om er zoveel tijd in te stoppen, waar het persoonlijk nog mee klikt, enzovoorts?

De combinatie Ruben en mij heeft bijzonder goed uitgepakt, maar je vindt niet zomaar een goede compagnon.
sadley.gif

En bovendien moet ik dan óf de helft van one2xs weggeven, of diegene moet zich inkopen; beide lijken me niet echt lekkere scenarios.



True story. Hoogstwaarschijnlijk zit er dan ook niemand in je team waar het zo gaat als bij Ruben?
sadley.gif
Dat one2xs een toch wel prive project is maakt het denk nog moeilijker
sadley.gif
. Als ik is geen zin heb in een ding te maken geef ik het over, zal mij een worst schelen hoe hij dat dan doet
emo.gif
 

Lennard

Active member
Wouterr (link):

Lennard (link):

Wouterr (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Als ik al mn toffe ideeën toch eens kon uitwerken.
sadley.gif







Afbeelding. Of wil je dat niet?
cry.gif


En hoe ga je iemand vinden waar ik een beetje mee op een lijn zit, die zin heeft om er zoveel tijd in te stoppen, waar het persoonlijk nog mee klikt, enzovoorts?

De combinatie Ruben en mij heeft bijzonder goed uitgepakt, maar je vindt niet zomaar een goede compagnon.
sadley.gif

En bovendien moet ik dan óf de helft van one2xs weggeven, of diegene moet zich inkopen; beide lijken me niet echt lekkere scenarios.



True story. Hoogstwaarschijnlijk zit er dan ook niemand in je team waar het zo gaat als bij Ruben?
sadley.gif
Dat one2xs een toch wel prive project is maakt het denk nog moeilijker
sadley.gif
. Als ik is geen zin heb in een ding te maken geef ik het over, zal mij een worst schelen hoe hij dat dan doet
emo.gif


Oh kan het met iedereen in het team erg goed vinden
smile.gif
maar iedereen is aan de studie en druk-druk dusja.
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Lijkt me wel een leuk idee, maar het is niet zo dringend denk ik.
 

Cassisfles

Active member
Raaoul (link):
Lijkt me wel een leuk idee, maar het is niet zo dringend denk ik.


Ik kan eigenlijk niet wachten.

Is er misschien nog iets te melden over dit idee (is er iets mee gedaan binnen het team)?
 

Sanderc

New member
Euhm, ik snap het niet echt
emo.gif

Waar zou je die alert dan krijgen?

Nu zie je toch gewoon de kleur van je quote?
 

Lennard

Active member
Sanderc (link):
Euhm, ik snap het niet echt
emo.gif

Waar zou je die alert dan krijgen?

Nu zie je toch gewoon de kleur van je quote?
Hij bedoelt dat je een melding krijgt (bijv. een PM of een melding rechts onder in beeld) met "Je bent gequote in "Quote-alert", klik hier om het topic te openen." oid.
 
Bovenaan