Raad de eindejaarsjackpot en win!

Willem

Active member
Lennard (link):

Willemmm (link):
"Meedoen is gratis natuurlijk"

"Je moet minimaal een lot hebben om mee te kunnen doen"

Huh
yummie.gif

Niet dat ik geen loten heb gekocht maarja.
Meedoen is gratis, je betaalt niks extra om mee te kunnen doen. Je moet wel een lot hebben, maar die is niet duurder ofzo als je meedoet met deze prijsvraag.
clown.gif



Azdinnn (link):
Als een actief lid maar de jackpot wint, dan ben ik al blij
biggrin.gif

Dat zou wel het leukste zijn inderdaad.



Ah zo.

Het zou inderdaad rot zijn als de jackpot wéér wordt gewonnen door iemand die je eigenlijk nooit ziet op het forum.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Willemmm (link):

Lennard (link):

Willemmm (link):
"Meedoen is gratis natuurlijk"

"Je moet minimaal een lot hebben om mee te kunnen doen"

Huh
yummie.gif

Niet dat ik geen loten heb gekocht maarja.
Meedoen is gratis, je betaalt niks extra om mee te kunnen doen. Je moet wel een lot hebben, maar die is niet duurder ofzo als je meedoet met deze prijsvraag.
clown.gif



Azdinnn (link):
Als een actief lid maar de jackpot wint, dan ben ik al blij
biggrin.gif

Dat zou wel het leukste zijn inderdaad.



Ah zo.

Het zou inderdaad rot zijn als de jackpot wéér wordt gewonnen door iemand die je eigenlijk nooit ziet op het forum.



Idd, Of iemand die daarna opeens troep gaat kopen en dan nooit meer komt ;l
 

Willem

Active member
Nielsie (link):

Willemmm (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Willemmm (link):
"Meedoen is gratis natuurlijk"

"Je moet minimaal een lot hebben om mee te kunnen doen"

Huh
yummie.gif

Niet dat ik geen loten heb gekocht maarja.




Meedoen is gratis, je betaalt niks extra om mee te kunnen doen. Je moet wel een lot hebben, maar die is niet duurder ofzo als je meedoet met deze prijsvraag.
clown.gif




Klik om eerdere quotes te tonen


Azdinnn (link):
Als een actief lid maar de jackpot wint, dan ben ik al blij
biggrin.gif





Dat zou wel het leukste zijn inderdaad.



Ah zo.

Het zou inderdaad rot zijn als de jackpot wéér wordt gewonnen door iemand die je eigenlijk nooit ziet op het forum.



Idd, Of iemand die daarna opeens troep gaat kopen en dan nooit meer komt ;l



Dat ook ja.

Ik zou toch nog even moeten nadenken wat ik ermee zou willen doen als ik won, maar ik denk dat ik het overgrote deel gewoon omzet in echt geld, omdat ik in principe niks anders kan doen met punten
yummie.gif
(op verloten na dan)
 

Lennard

Active member
Willemmm (link):
Het zou inderdaad rot zijn als de jackpot wéér wordt gewonnen door iemand die je eigenlijk nooit ziet op het forum.
Dat ben ik met je eens, maar er zijn natuurlijk genoeg leden die ook druk aan het one2xsen zijn en die je nooit op het forum ziet.

Op dit moment zijn 107 van de 985 loten verkocht aan leden met minder dan 500 posts.
 

Jelle

Active member
Lennard (link):

Willemmm (link):
Het zou inderdaad rot zijn als de jackpot wéér wordt gewonnen door iemand die je eigenlijk nooit ziet op het forum.
Dat ben ik met je eens, maar er zijn natuurlijk genoeg leden die ook druk aan het one2xsen zijn en die je nooit op het forum ziet.

Op dit moment zijn 107 van de 985 loten verkocht aan leden met minder dan 500 posts.


Waarom maak je niet zoiets als je moet minimaal 500 posts hebben om een lot te kunnen kopen dan weet je zeker dat een heel klein beetje actief lid wint
clown.gif
 

Lennard

Active member
Omdat er ook actieve leden zijn die niet op het forum actief zijn, en mensen die er voor kiezen om wel op one2xs actief te zijn maar niet op het forum die hebben natuurlijk net zoveel recht op een lot als de actieve forumleden.
 

Shahiem

Active member
Lennard (link):
Omdat er ook actieve leden zijn die niet op het forum actief zijn, en mensen die er voor kiezen om wel op one2xs actief te zijn maar niet op het forum die hebben natuurlijk net zoveel recht op een lot als de actieve forumleden.


True story, niet iedereen wilt op het forum komen.
 

Willem

Active member
Lennard (link):
Omdat er ook actieve leden zijn die niet op het forum actief zijn, en mensen die er voor kiezen om wel op one2xs actief te zijn maar niet op het forum die hebben natuurlijk net zoveel recht op een lot als de actieve forumleden.


Dat klopt.

Voor Brendsimons was geen van beiden het geval
schater.gif
.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Willemmm (link):

Lennard (link):

Willemmm (link):
"Meedoen is gratis natuurlijk"

"Je moet minimaal een lot hebben om mee te kunnen doen"

Huh
yummie.gif

Niet dat ik geen loten heb gekocht maarja.
Meedoen is gratis, je betaalt niks extra om mee te kunnen doen. Je moet wel een lot hebben, maar die is niet duurder ofzo als je meedoet met deze prijsvraag.
clown.gif



Azdinnn (link):
Als een actief lid maar de jackpot wint, dan ben ik al blij
biggrin.gif

Dat zou wel het leukste zijn inderdaad.



Ah zo.

Het zou inderdaad rot zijn als de jackpot wéér wordt gewonnen door iemand die je eigenlijk nooit ziet op het forum.



Nouja, wéér?

Nicknl 80.19
Brendsimons 333.60
Rik 75.60
Superb 49.95

Dit zijn de 4 hoogst uitgekeerde jackpots. En als Antonn(?) destijds niet verbannen was had hij die van Brendsimons gewonnen. Al met al zijn alle grote getallen dus gewoon door actieve leden gewonnen.
 
J

Jesper

Guest
Yay ik ben actief
hypocrite.gif
haha
yummie.gif

Al was ik toen ehm net 2 maandjes op het forum volgens mij
yummie.gif
 
J

Jesper

Guest
Aah day probeerde ik maar toen ik op "voorbeeld" klikte kwam er gewoon loten te staan
emo.gif

Ow wij mogen het niet
sadley.gif
 

Antonn

New member
Nicknl (link):
Aah day probeerde ik maar toen ik op "voorbeeld" klikte kwam er gewoon loten te staan
emo.gif

Ow wij mogen het niet
sadley.gif



Jawoel, maar het werkt enkel op forum en niet bij voorbeeld.
 
Bovenaan