Referral actie

O

One2xs

Guest
Hey,

Het is al weer eventjes geleden, maar misschien is het wel weer eens leuk voor een kleine actie. Daarom doen we voor het bijna 2 jarig bestaan een kleine referral actie. We bestaan op 28 november 2 jaar (ja, 2 jaar alweer), en daarom kan je wat winnen. Wie tussen vandaag (21 oktober) en het 2 jarig bestaan (28 november) de meeste goedgekeurde refs aanbrengt wint zelfgekozen producten ter waarde van maximaal 15 punten. Je kan dus kiezen voor 2 domeinnamen, of voor een domeinaam + pakket. Wat je zelf wilt.

Het werkt precies hetzelfde als normaal refs krijgen, je gaat naar deze pagina en ziet daar je ref link staan. Je zorgt ervoor dat mensen zich via die link aanmelden op one2xs en vervolgens minimaal 0,5 punt verdienen. Alle referrals die zich dus na of op 21 oktober aanmelden voor jouw account tellen mee voor de actie
biggrin.gif


Misschien dat ik later nog even een tellertje maak wat de top tien is, maar misschien houden we dat ook wel geheim, dat is wel zo spannend
redface.gif

Voor nu: veel succes
biggrin.gif


Groeten,
Het one2xs team
 

Jesse

New member
Hmm dat is niet niks. Maar als iedereen mee doet wordt het erg lastig om 1e te worden.
 

Gerritzwn

New member
Jesse (link):
Hmm dat is niet niks. Maar als iedereen mee doet wordt het erg lastig om 1e te worden.

Of als je zoals ik pas omdat ik tevreden ben met wat ik heb, dan heb je alweer een extra kans.

Verders goeie actie mensen!
 

Reins

New member
Leuke actie, maar tellen de refs van nu ook mee dan?

//Laat maar, verkeerd gelezen nu zie ik het.
 

Jurgen

Active member
Leuk plan, alleen is het probleem dat ik mijn refferals van One2xs haal met adverteren..
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Leuke actie. Hopelijk doen er ook genoeg mensen mee. Ik zal in ieder geval niet mee doen. Ik heb maar 1 goede refferal, en kwaliteit gaat voor kwantiteit
biggrin.gif
 

Luukvdo

New member
Leuke actie
smile.gif

Ben benieuwd wie er wint

Rik (link):
Leuke actie. Hopelijk doen er ook genoeg mensen mee. Ik zal in ieder geval niet mee doen. Ik heb maar 1 goede refferal, en kwaliteit gaat voor kwantiteit
biggrin.gif


bye.gif
biggrin.gif
 

Patricka

New member
Hmm, leuke actie
biggrin.gif


alleen ben ik heel slecht in referrals werven
emo.gif


Lol zie net dat ik al 20 refs heb gehad ooit een keer...
maar waarvan 2x 0,5 gehad
schater.gif
 

Kjeld

New member
Gerritzwn (link):

Jesse (link):
Hmm dat is niet niks. Maar als iedereen mee doet wordt het erg lastig om 1e te worden.

Of als je zoals ik pas omdat ik tevreden ben met wat ik heb, dan heb je alweer een extra kans.

Verders goeie actie mensen!



Ook ik doe niet mee
wink.gif

Hele leuke actie in ieder geval!
Hopen dat er veel leuke nieuwe leden bijkomen
wink.gif
 

Jesse

New member
Myteenagefm (link):
Ik heb er nu 2 sinds vandaag
wink.gif


Je hebt er al 2, er zijn vast een paar site eigenaren die doe advertenties starten. En hoppa je hebt al geen kans meer.

edit;
Lennard waarom zet je nou in de regels van de concurent dat je geen concurende links mag plaatsen. Dat verpest mijn plan, al hoewel ga ik me er aanhouden?
emo.gif


edit 2:
4 refferals nu
pompom.gif
 

Yorrickh

New member
Ja how about proxys?

Wedde dat 9/10 dat gaan doen
confused.gif

Daarom doe ik niet mee, dat red je dan toch nooit als zielige mensjes met proxys gaan doen.

Maar wel leuke actie dat je iets mag uitkiezen
biggrin.gif
!
Worden de mensen met nederlandse proxys verbanen?
pompom.gif
 
Bovenaan