Report-status

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Op het moment dat je een PM en/of reactie report dat je ergens kunt zien hoe de status is van die report. (denk aan verwerkt of in behandeling of in afwachting etc)

Want regelmatig dat ik iets aangeef denk ik is dit al behandeld of niet waardoor ik me ga ergeren
emo.gif


Maar dus wel dat je alleen je eigen reports kan zien niet die van andere.
 
G

Guest

Guest
Nee. Als ik mij niet vergis is dit al een keer afgewezen.
 

Christ

New member
Nee , dit hoeft niet voor mij.. dan krijg je namelijk als er staat "bekeken" en diegene krijgt geen antwoord nog een bericht met "waarom antwoord je niet.."
 

Christ

New member
Je krijgt bij het melden al een melding van In behandeling.. Ik heb liever dat het gegixt word als dat de staff hier eerst een bericht moet terug typen..


toevoeging op 5 mei 2014, 09:37:53:
Ik vind het noet echt nodig..
 

Robiin

New member
Dylanh (link):

Christ (link):
Je krijgt bij het melden al een melding van In behandeling.


Waar dat?



Dat hij is opgeslagen, niet de status zelf, Christ.
 

Lennard

Active member
We hebben het bewust niet ingevoerd, en wel om de volgende reden.
Als jullie een report doen, dan is die report direct voor ons zichtbaar. Soms behandelen we een report meteen, en is het binnen 5 minuten opgelost.
Een andere keer willen we er even op het gemak naar kijken, even wat overleggen, informatie bij een gebruiker opvragen, enzovoorts, en kan dat behandelen dagen duren. Jullie krijgen dan pas na een paar dagen een PM dat de report is afgehandeld, waarmee de indruk kan ontstaan dat je report ook echt toen pas in behandeling is genomen.

Ook komt het voor dat er meerdere reports voor een topic/post zijn; we klikken ze dan allemaal weg en laten er één staan zodat het reportoverzicht niet te vol en onoverzichtelijk wordt. Je zou dan ook een PM krijgen terwijl de report helemaal nog niet is afgehandeld.

Dat zijn dus de nadelen. Het voordeel is dat je op de hoogte wordt gehouden van de status van je report, en weet wanneer hij is afgehandeld. Maar in principe is dat helemaal niet nodig: een report wordt z.s.m. afgehandeld, en je kunt er van uitgaan dat hij 24 uur later zeker is afgehandeld. Mocht je er nog vragen over hebben dan kun je ons altijd een PM sturen en even navragen of hij al is opgelost.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):
We hebben het bewust niet ingevoerd, en wel om de volgende reden.
Als jullie een report doen, dan is die report direct voor ons zichtbaar. Soms behandelen we een report meteen, en is het binnen 5 minuten opgelost.
Een andere keer willen we er even op het gemak naar kijken, even wat overleggen, informatie bij een gebruiker opvragen, enzovoorts, en kan dat behandelen dagen duren. Jullie krijgen dan pas na een paar dagen een PM dat de report is afgehandeld, waarmee de indruk kan ontstaan dat je report ook echt toen pas in behandeling is genomen.

Ook komt het voor dat er meerdere reports voor een topic/post zijn; we klikken ze dan allemaal weg en laten er één staan zodat het reportoverzicht niet te vol en onoverzichtelijk wordt. Je zou dan ook een PM krijgen terwijl de report helemaal nog niet is afgehandeld.

Dat zijn dus de nadelen. Het voordeel is dat je op de hoogte wordt gehouden van de status van je report, en weet wanneer hij is afgehandeld. Maar in principe is dat helemaal niet nodig: een report wordt z.s.m. afgehandeld, en je kunt er van uitgaan dat hij 24 uur later zeker is afgehandeld. Mocht je er nog vragen over hebben dan kun je ons altijd een PM sturen en even navragen of hij al is opgelost.


Kijk hier heb je iets aan!
Dit zijn goede argumenten.
 

Antonn

New member
Lennard (link):
We hebben het bewust niet ingevoerd, en wel om de volgende reden.
Als jullie een report doen, dan is die report direct voor ons zichtbaar. Soms behandelen we een report meteen, en is het binnen 5 minuten opgelost.
Een andere keer willen we er even op het gemak naar kijken, even wat overleggen, informatie bij een gebruiker opvragen, enzovoorts, en kan dat behandelen dagen duren. Jullie krijgen dan pas na een paar dagen een PM dat de report is afgehandeld, waarmee de indruk kan ontstaan dat je report ook echt toen pas in behandeling is genomen.

Ook komt het voor dat er meerdere reports voor een topic/post zijn; we klikken ze dan allemaal weg en laten er één staan zodat het reportoverzicht niet te vol en onoverzichtelijk wordt. Je zou dan ook een PM krijgen terwijl de report helemaal nog niet is afgehandeld.

Dat zijn dus de nadelen. Het voordeel is dat je op de hoogte wordt gehouden van de status van je report, en weet wanneer hij is afgehandeld. Maar in principe is dat helemaal niet nodig: een report wordt z.s.m. afgehandeld, en je kunt er van uitgaan dat hij 24 uur later zeker is afgehandeld. Mocht je er nog vragen over hebben dan kun je ons altijd een PM sturen en even navragen of hij al is opgelost.


Sorry voor de bump maar misschien is het dan een handiger idee om de reports per topic te sorteren (GROUP BY). Dan hoef je niet onnodig reports te verwijderen en kan je alle reports in 1 keer afhandelen (met 1 knopje voor het gehele topic).
 

Sjoerd

Active member
Dat wordt al gedaan. Maar als er bijvoorbeeld veel reports zijn voor één topic, dan is het overzichtelijker om maar één report open te laten staan.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Pascalvz (link):
Is het mogelijk als report word verwijderd dat je dat te horen krijgt?


Dat zou kunnen, maar dan kom je dus weer bij de redenatie van Lennard.
 

PascalVZ

Active member
voorbeeld: Ik report iemand zn pm en die report word verwijderd en ik krijg niks te horen daarvan vind ik dat je wel iets te horen zou moeten krijgen.
 
Bovenaan