Resellerhosting & kortingen shared hosting

Jordy

New member
Lennard zou jij er even naar willen kijken? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar ;(


toevoeging op 27 mei 2013, 22:38:45:
Gaat al verder in ticket,
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Thommity (link):
Waarom bestaat er eigenlijk zoiets als een limiet op domeinnamen?
yummie.gif

Omdat ik eigenlijk een limiet op het aantal gebruikers wilde; als men op een 500MB pakket 500 gebruikers met 1 MB schijfruimte gaat maken dan is dat onwijs irritant. DirectAdmin kent geen gebruikerslimiet voor resellers, dus heb ik er maar een domeinen-limiet van gemaakt.
 

Thom

Thom
Lennard (link):

Thommity (link):
Waarom bestaat er eigenlijk zoiets als een limiet op domeinnamen?
yummie.gif

Omdat ik eigenlijk een limiet op het aantal gebruikers wilde; als men op een 500MB pakket 500 gebruikers met 1 MB schijfruimte gaat maken dan is dat onwijs irritant. DirectAdmin kent geen gebruikerslimiet voor resellers, dus heb ik er maar een domeinen-limiet van gemaakt.



Waarom is dat zo irritant dan?
Ik vind 20 domeinnamen voor 500 mb namelijk best weinig, ik ben wat aan het testen en ik zit al op 6 domeinnamen
cry.gif
 

Lennard

Active member
Als je het te laag vindt en meer nodig hebt kun je altijd een ticket aanmaken, als de limieten te laag zijn kan ik kijken of ik ze kan verhogen.
smile.gif
 

Thom

Thom
Lennard (link):
Als je het te laag vindt en meer nodig hebt kun je altijd een ticket aanmaken, als de limieten te laag zijn kan ik kijken of ik ze kan verhogen.
smile.gif



In dat geval heb ik niks te klagen
shiny.gif
 

Marv

Active member
Je kunt beter reseller kopen dan shared, goedkoper
wink.gif


Hoeveel gebruikers kan je aanmaken op een reseller account? Zag dat nergens staan namelijk.
 

Jelle

Active member
Marvinguich (link):
Je kunt beter reseller kopen dan shared, goedkoper
wink.gif


Hoeveel gebruikers kan je aanmaken op een reseller account? Zag dat nergens staan namelijk.

Is niet goedkoper
emo.gif
 

Jordyt

New member
Marvinguich (link):
Je kunt beter reseller kopen dan shared, goedkoper
wink.gif


Hoeveel gebruikers kan je aanmaken op een reseller account? Zag dat nergens staan namelijk.


Onbeperkt aantal gebruikers.
 

Luuko

Active member
Jordyt (link):

Marvinguich (link):
Je kunt beter reseller kopen dan shared, goedkoper
wink.gif


Hoeveel gebruikers kan je aanmaken op een reseller account? Zag dat nergens staan namelijk.


Onbeperkt aantal gebruikers.



Klopt niet helemaal.
Want elke user heeft een domein nodig.
En voor het eerste pakket kan je max 20 domeinen.
 
Bovenaan