San andreas Multiplayer server

Riick

New member
Ik weet dat dit al vaker voorgesteld is, maar ik vind dit belangrijk.
Ik ben niet de enige die dit wil, er zijn meerdere mensen die dit willen en het is er gewoon tijd voor vind ik.

Om alleen op minecraft server te richten werft ook niet veel actieve leden..
Dus misschien meer in het algemeen: ik wil graag meerdere game servers.
 

Jelle

Active member
Nee, het is een oud spel en ik denk dat er te weinig vraag naar is om er zoveel geld in te investeren.
 

Antonn

New member
One2xs kan niet voor elke game servers gaan verhuren. Zo zou ik wel graag een NodeJS server willen maar dat kan allemaal niet zomaar. Je zult dus een VPS moeten aanschaffen of naar een ander hostingsbedrijf zoeken.
 

Stef

stonks
Ja, en maak meteen een Habbo retro hosting ofzo
emo.gif
 

Caner

Held
Dylanh (link):
Ik stem voor Bitcoin mining servers.


emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif


OT: Hier is inderdaad investering voor nodig. Als er genoeg animo voor is kan Lennard het wel nakijken lijkt mij?
 

Stef

stonks
Caner (link):

Dylanh (link):
Ik stem voor Bitcoin mining servers.


emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif


OT: Hier is inderdaad investering voor nodig. Als er genoeg animo voor is kan Lennard het wel nakijken lijkt mij?



Ik ben voor.
 

Robiin

New member
Stefvdwel (link):

Caner (link):

Dylanh (link):
Ik stem voor Bitcoin mining servers.


emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif


OT: Hier is inderdaad investering voor nodig. Als er genoeg animo voor is kan Lennard het wel nakijken lijkt mij?



Ik ben voor.



Ik denk dat het gaat tegenvallen, een grote investering lijkt mij, maar het zou wel leuk zijn.
 

Jordyt

New member
Ooit is deze test ook met Minecraft gedaan en dit was een succes. Als Lennard denkt dat iets rendabel is, zal hij het wel proberen.
 

Robiin

New member
Jordyt (link):
Ooit is deze test ook met Minecraft gedaan en dit was een succes. Als Lennard denkt dat iets rendabel is, zal hij het wel proberen.


Maar kijk, Minecraft is meer gewild dan GTA San Andresas denk ik.
 

Jordyt

New member
Robiin (link):

Jordyt (link):
Ooit is deze test ook met Minecraft gedaan en dit was een succes. Als Lennard denkt dat iets rendabel is, zal hij het wel proberen.


Maar kijk, Minecraft is meer gewild dan GTA San Andresas denk ik.



Dat zou ik niet weten, nog maals, als Lennard denkt dat andere gameservers, teamspeak servers of bitcoin servers rendabel zijn, laat hij dat vanzelf blijken.
 
Bovenaan