Schoonheids-suggesties

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hey!

Ik heb een aantal suggesties / dingen die ik mis:

  • Op het topicoverzicht pagina staat de link om een nieuw topic te maken helemaal onderaan, en is de tekst naar mijn mening ook niet helemaal duidelijk. Het zou mooi zijn al die tekst ook bovenaan de pagina zou staan en bovendien ook als knop zichtbaar is (vergelijkbaar met de "verzenden" knop)
  • Wanneer je site op een half 1080p scherm zet (niet heel ongebruikelijk om 2 browser paginas naast elkaar te zetten) dan valt het profielstuk in de header onder het menu. Ik weet dat de site niet responsive is, maar zou dit toch wel een ninja-fix kunnen krijgen?
  • Bij het aanmaken van een nieuw topic of post heb je veel witruimte langs het inputveld. Nu snap ik dat die bedoeld is voor de smileys, maar wanneer je het smiley-vak nooit zichtbaar hebt ziet deze witruimte er een beetje stom uit.
  • Er missen een aantal UBB opties als knoppen boven het tekstveld. Een voorbeeld is deze lijst die ik nu heb gemaakt.
  • De geheime smileys worden niet uit de quotes gestripped.

Bedankt voor het lezen!
th_fish.gif
 

Tessa

Secretatessa
Eerste optie is deels uitgevoerd want hierover had ik ook al een suggestie, de link van nieuw topic staat nu zowel boven- als onderaan. Niet overduidelijk aanwezig as your request, maar ik vind het zo ook wel prima.

En over dat inputveld bij het aanmaken van een topic, waarom staan de smileys niet sowieso ernaast uitgelijnd net zoals vroeger?!
yummie.gif
 

Luuko

Active member
Bij de gebruikers die mod of admin zijn een andere kleur geven dan groen?
Geeft meer gezag
heart.gif


toevoeging op di 18 oktober 2016, 23:02:06:

En dan bedoel ik eigenlijk helemaal onderaan het forum bij online leden
 

Lennard

Active member
Luuko (link):
Bij de gebruikers die mod of admin zijn een andere kleur geven dan groen?
Geeft meer gezag
heart.gif


toevoeging op di 18 oktober 2016, 23:02:06:

En dan bedoel ik eigenlijk helemaal onderaan het forum bij online leden
Gezag
heart.gif
heart.gif


Ik had ze net oranje maar dat vond ik iets teveel van het goede, nu heb ik het dikgedrukt en is het dus wat subtieler. Goed zo?
biggrin.gif
 

Luuko

Active member
Lennard (link):

Luuko (link):
Bij de gebruikers die mod of admin zijn een andere kleur geven dan groen?
Geeft meer gezag
heart.gif


toevoeging op di 18 oktober 2016, 23:02:06:

En dan bedoel ik eigenlijk helemaal onderaan het forum bij online leden
Gezag
heart.gif
heart.gif


Ik had ze net oranje maar dat vond ik iets teveel van het goede, nu heb ik het dikgedrukt en is het dus wat subtieler. Goed zo?
biggrin.gif




Jaaa
biggrin.gif
 

Dylan

<script>
Rik (link):
Hey!

Ik heb een aantal suggesties / dingen die ik mis:

  • Op het topicoverzicht pagina staat de link om een nieuw topic te maken helemaal onderaan, en is de tekst naar mijn mening ook niet helemaal duidelijk. Het zou mooi zijn al die tekst ook bovenaan de pagina zou staan en bovendien ook als knop zichtbaar is (vergelijkbaar met de "verzenden" knop)
  • Wanneer je site op een half 1080p scherm zet (niet heel ongebruikelijk om 2 browser paginas naast elkaar te zetten) dan valt het profielstuk in de header onder het menu. Ik weet dat de site niet responsive is, maar zou dit toch wel een ninja-fix kunnen krijgen?
  • Bij het aanmaken van een nieuw topic of post heb je veel witruimte langs het inputveld. Nu snap ik dat die bedoeld is voor de smileys, maar wanneer je het smiley-vak nooit zichtbaar hebt ziet deze witruimte er een beetje stom uit.
  • Er missen een aantal UBB opties als knoppen boven het tekstveld. Een voorbeeld is deze lijst die ik nu heb gemaakt.
  • De geheime smileys worden niet uit de quotes gestripped.

Bedankt voor het lezen!
th_fish.gif



th_fish.gif
 
Bovenaan