Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

One2xs

Guest
Beste leden,

Wat begon met een simpel DNS probleem, groeide snel uit tot een servercrash. De server stopte er afgelopen nacht ineens mee en was ook niet meer aan de gang te krijgen.
De hoster heeft daarom voor de zekerheid besloten om de laatste backups op een andere server in Groningen terug te zetten. Om een uur of 05:00 vanochtend was dat klaar en zou alles weer moeten werken, helaas wel met oudere data (namelijk van een uur of 2 gisterochtend).

We snappen dat het extreem vervelend is (echt waar), en als klein goedmakertje krijgt iedereen op server 2 een week gratis hosting erbij. We snappen dat je liever weer je recente data terughebt, maar helaas ging dat niet lukken. De extra week gratis hosting is op dit moment bij je host bijgeschreven.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht je nog problemen hebben met je host, maak dan zo snel mogelijk een ticket aan. De tickets die hier over gaan worden voor zover mogelijk binnen een paar minuten behandeld, waarmee we je site zo snel mogelijk weer goed online willen hebben.

Adverteerders die een logging-systeem op webserver 2 hebben die door deze crash / backupkwestie gegevens missen kunnen ook een ticket maken, wij zorgen dan kostenloos voor een correcte afhandeling van de openstaande kliks.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

one2xs team
 

Marvinn

Active member
Oke bedankt voor een weekje extra
smile.gif


Hoop dat het nu alles blijft werken.
 

Allard

New member
Das zwaar klote. Website was net af. Kan ik geen schade vergoeding krijgen in plaats van een week. Dat hoef ik niet. Ik heb de hele dag gewerkt.
 

Marvinn

Active member
Ik heb even kijken... Ongeveer 187 bezoekers perdag.

Zondag gedeelte van de dag offline geweest dus had ik nog maar 111 bezoekers
yummie.gif


Vandaag zullen we wel zien. Ik heb al laten weten @ twitter dat er een storing is en de bezoekers doen er niet moeilijk over
smile.gif
 

Habbof

New member
Agja, ben wel blij dat de sites van Server 2 het weer doen.

Succes met het repareren van S2 ;-).
 

Marvinn

Active member
Allard (link):
Das zwaar klote. Website was net af. Kan ik geen schade vergoeding krijgen in plaats van een week. Dat hoef ik niet. Ik heb de hele dag gewerkt.


One2xs kan hier helaas ook niks aan doen.
 

Eleky

New member
Allard (link):
Das zwaar klote. Website was net af. Kan ik geen schade vergoeding krijgen in plaats van een week. Dat hoef ik niet. Ik heb de hele dag gewerkt.


Maar het is ook neit verstandig dit alleen op de server te hebben, en niet op de PC!
Dit is gewoon een domme fout van jou
 

Marvinn

Active member
Allard (link):
Das zwaar klote. Website was net af. Kan ik geen schade vergoeding krijgen in plaats van een week. Dat hoef ik niet. Ik heb de hele dag gewerkt.


Wat ze dan
Allard (link):
Nee dat snap ik. Wie zit er achter One2xs? Ik stuur ze wel een mail.


Wat ze dan zeggen is: Had je maar een backup moeten maken en op je pc op moeten zetten
smile.gif
 

Habbof

New member
Ja klopt wel een beetje.

Ik maak iedere dag een backup, en upload die naar me pc. En haal hem dan van de site af, zodat hij altijd veilig is op mijn computer
smile.gif
 

Marvinn

Active member
Habbof (link):
Ja klopt wel een beetje.

Ik maak iedere dag een backup, en upload die naar me pc. En haal hem dan van de site af, zodat hij altijd veilig is op mijn computer
smile.gif



Ja daarom jij hebt nu geluk
yummie.gif
 

Christum

Member
ik ga dat ook doen, elke dag een backup ik ben toch wel bij met een weekje extra hosting, is toch een goede goedmaker, gelukkig is me site nog in onderhoud dus veel mis ik gelukkig niet
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan