O
One2xs
Guest
Beste leden,
Vanochtend is tijdens het maken van de dagelijkse backup de server gecrasht. Helaas was alles kapot en kon er niets meer gerecoverd worden, waardoor we een backup hebben moeten terugzetten van gisterochtend (maandag).
Daardoor kan het zo zijn dat je punten teveel of punten te weinig hebt. Wees s.v.p. eerlijk en meld het ons als dat het geval is.
Als je punten of producten o.i.d. mist dan kun je dat hier melden.
Als je met iemand hebt gehandeld dan zijn die punten logischerwijs ook weer terug bij de koper. Probeer eerst samen de punten weer te sturen naar wie ze hoort te hebben, en vul het formulier pas in als dat niet gelukt is.
Voor de rest is alles weg wat sinds gisterochtend is gebeurd. Wijzigen van houdergegevens, nameservers, upgraden van hosts, etc, maar ook privéberichten en berichten en topics in het forum. Alles moet opnieuw gebeuren, en daarom is het van groot belang dat je het formulier invult wat ik net heb genoemd.
Als dit is opgelost willen we dit voor een volgende keer voorkomen door vaker backups te draaien en transactiegegevens tevens naar een externe database weg te schrijven - al hebben wij en jullie daar op dit moment weinig aan.
Gelukkig is de ledenhosting niet getroffen door de crash en hebben die servers geen problemen gehad.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak, ik zal er alles aan doen om de transacties weer te herstellen.
Het enige wat jullie voor nu moeten doen is dit formulier invullen als je accountgegevens (saldo, producten, etc.) niet zijn zoals ze horen te zijn.
Het kan zijn dat je foutmeldingen tegenkomt op de website of dat de website traag is o.i.d. We zijn nog druk met de website en de server bezig, dus dat komt vanzelf weer goed.
Groet,
one2xs
Lennard
Vanochtend is tijdens het maken van de dagelijkse backup de server gecrasht. Helaas was alles kapot en kon er niets meer gerecoverd worden, waardoor we een backup hebben moeten terugzetten van gisterochtend (maandag).
Daardoor kan het zo zijn dat je punten teveel of punten te weinig hebt. Wees s.v.p. eerlijk en meld het ons als dat het geval is.
Als je punten of producten o.i.d. mist dan kun je dat hier melden.
Als je met iemand hebt gehandeld dan zijn die punten logischerwijs ook weer terug bij de koper. Probeer eerst samen de punten weer te sturen naar wie ze hoort te hebben, en vul het formulier pas in als dat niet gelukt is.
Voor de rest is alles weg wat sinds gisterochtend is gebeurd. Wijzigen van houdergegevens, nameservers, upgraden van hosts, etc, maar ook privéberichten en berichten en topics in het forum. Alles moet opnieuw gebeuren, en daarom is het van groot belang dat je het formulier invult wat ik net heb genoemd.
Als dit is opgelost willen we dit voor een volgende keer voorkomen door vaker backups te draaien en transactiegegevens tevens naar een externe database weg te schrijven - al hebben wij en jullie daar op dit moment weinig aan.
Gelukkig is de ledenhosting niet getroffen door de crash en hebben die servers geen problemen gehad.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak, ik zal er alles aan doen om de transacties weer te herstellen.
Het enige wat jullie voor nu moeten doen is dit formulier invullen als je accountgegevens (saldo, producten, etc.) niet zijn zoals ze horen te zijn.
Het kan zijn dat je foutmeldingen tegenkomt op de website of dat de website traag is o.i.d. We zijn nog druk met de website en de server bezig, dus dat komt vanzelf weer goed.
Groet,
one2xs
Lennard