Snelle edit terug!

Robbert

New member
Hoi,
Is er misschien een mogelijkheid om mijn vriend ‘’snelle edit’’ jaja, hij heeft zelf een naam bij mij gekregen terug te krijgen?
Als ik even snel wat wil edditen om even een komma extra te zetten ofzo moet je direct weer een nieuwe pagina laden, dit kost tijd, en tijd is geld en geld heb ik niet.

Maargoed, nu denken jullie, het is toch niet voor niets weg gehaald?
Klopt, omdat mensen er misbruik van gingen maken en zeiden dat mijn vriend het niet deed dus maar een dubbelpost gingen plaatsen. Bullshit dus (denk ik). Maargoed, Robbert zou Robbert niet zijn als ik daar geen oplossing voor heb. Dat is: een vinkje in je profiel (alsof we er nog niet genoeg hebben
emo.gif
). En bij dat vinkje staat: Als u deze aankruist gaat u akkoord met wat extra voorwaarden.
Voorwaarden > klikbaar > nieuwe pagina met leuke tekst.
U verklaart bij het aanvinken dat:
- U een fatsoenlijke browser gebruikt
- Robbert úber pro is
biggrin.gif

- U geen dubbelpost gaat maken omdat onze vriend ‘’Snelle Edit’’ het zogenaamd niet doet
- Geen misbruik van het systeem maakt.
Bij overtreding hiervan word uw account onherroepelijk terug gezet naar de ‘’langzame edit’’

Is dat niet úber pro?
Graag gedaan, Super de Robbert
 

Rogier

New member
JAAAAAA!!!!


Alleen soms deed hij wel heel erg sloom, maar dan was het uiteindelijk nog steeds sneller dan langzame edit.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nou ja....
Je bent gewoon super lui, 2 seconden langer laden kost geen drol hoor!
Laat dus maar lekker staan, ik vind het zo veel beter
clown.gif
 

Sjoerd

Active member
Marjolein:
Nou ja....
Je bent gewoon super lui, 2 seconden langer laden kost geen drol hoor!
Laat dus maar lekker staan, ik vind het zo veel beter
clown.gif


ik vond dat snelle edit veel sneller en beter, dan kan je bij het bewerken van je bericht ook nog een paar berichten teruglezen
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Ja precies, dus voor mensen zoals jij hebben we hem weggehaald, en dan nu moet hij ineens terugkomen zodat je weer verder kunt bumpen?
emo.gif
 

Robbert

New member
Lennard:
Ja precies, dus voor mensen zoals jij hebben we hem weggehaald, en dan nu moet hij ineens terugkomen zodat je weer verder kunt bumpen?
emo.gif


daarom me een vinkje, met voorwaarden, Dus als die snelle edit bij lutsers het niet doet > geen vinkje zetten in je profiel
hypocrite.gif

en voor de pros > wel een vinkje.

en voor de noob met een smoes dat hij het niet doet > vinkje weghalen en dat ze het niet meer aan mogen zetten.
 

Kjeld

New member
Hulde!

Lennard, je bent een held!

Oeh, de hele keet heeft radio 2 op
biggrin.gif
top 2000
biggrin.gif


Ooh black betty
rock.gif
 
Bovenaan