Spoiler

Tom

Active member
Hallo,

Als er een spoiler geopend is en je klikt op iets binnenin die spoiler dan sluit de spoiler, misschien is het handig om in plaatst van hem te laten sluiten als je ergens in de spoiler klikt gewoon op de tekst:
Klik hier om de spoiler te sluiten
kan klikken?

Dit is trouwens geen suggestie, maar een bug.

mvg,
Tom Heek
 

Jesse

New member
Als je 2 spoilers in elkaar hebt, dan doet hij bij mij af en toe ook vaag inderdaad.
 

Tom

Active member
Ik vind het niet handig, want als er in een spoiler een Youtube filmpje staat en je klikt erop dan gaat die spoiler weg.

Kijk de onderstaande spoilers, de tweede spoiler opent niet.

Even testen:


Klik om de spoiler te openen
Dit is een test.
Nog een test.
 

Marjolein

Miss Marjolein
is toch handig dat je op de gehele inhoud kan klikken, stel dat er een hele lap tekst staat dan moet je precies op dat ene regeltje gaan klikken om m te sluiten. Nu kan je gewoon willekeurig ergens klikken maak niet uit waar.
 

Tom

Active member
Het idee is handig, maar het werkt niet, als ik twee spoilers in elkaar heb, dan kan ik de tweede niet openen.
 

Ruben

New member
Mjah, hij heeft wel een punt wat betreft interactieve content binnenin de spoiler..
 

Ruben

New member
Even wachten wat Lennard en Marjolein enz. er op te zeggen hebben, want als die er per se tegen zijn dan komt het er niet. Anders wil ik het wel even maken.
 

Marjolein

Miss Marjolein
nou ik ben niet perse tegen maar voor die 1 of 2 keer dat je een spoiler in een spoiler wil zetten vind ik het een beetje onnodig lijkt me? Die spoilers worden nu ff vaak gebruikt omdat het nieuw is en interessant maar over een tijdje wordt het gebruik toch minder *denk ik*
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar alsnog wil je dan toch dat de meeste bugs er nu mooi uit gewerkt worden. Anders heb je over een tijd allemaal kleine bugjes in het one2xs systeem.
 

Lennard

Active member
Ja en als Luuk er toch al wat voor gemaakt heeft.
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Lennard (link):
Luuk had er volgens mij wat op gemaakt, maar dat moet ik nog inbouwen.

Dat zou je die zelfde dag of de dag erna nog doen maar dat heb je dus niet gedaan
sadley.gif
 
Bovenaan