SSL Error

Keffe

Member
Beste One2xsers,

Wanneer ik een certificaat aan probeer te vragen dan krijg ik de volgende error:
Getting challenge for budgetwebsolution.nl from acme-server...
Error: http://[domeinnaam].nl/.well-known/acme-challenge/letsencrypt_1477080968 is not reachable. Aborting the script.
Please make sure /.well-known alias is setup in WWW server.

Hoe krijg ik dit goed voor elkaar?
 

Lennard

Active member
Hij hoort eigenlijk in Webwereld maar ik kan nog geen topics verplaatsen.
emo.gif


Gaat het om een one2xs host? Heb je de tutorial gevolgd? Nieuws » Handleidingen » Hoe activeer ik HTTPS op mijn website?
 

Corvette

New member
Hi Keffe,

De .well-known map dient beschikbaar te zijn voor de servers van Lets Encrypt. Is dat het geval? Dus:
- Is de server waarop je de aanvraag doet ook de server waar budgetwebsolution.nl naar wijst?
- Gebruik je een .htaccess bestand? Hernoem deze even en vraag het certificaat opnieuw aan, dit wil soms wel eens helpen. Uiteraard hernoem je het bestand na de aanvraag weer terug naar zijn oorspronkelijke naam.

Ben benieuwd of het zo lukt!


Lennard (link):
Hij hoort eigenlijk in Webwereld maar ik kan nog geen topics verplaatsen.
emo.gif


Gaat het om een one2xs host? Heb je de tutorial gevolgd? Nieuws » Handleidingen » Hoe activeer ik HTTPS op mijn website?

Zoals de log weergeeft, gaat het om budgetwebsolution.nl. Deze verwijst naar een server van Versio. Vraag je het certificaat aan op een hostingpakket bij one2xs? Dan dien je eerst je domeinnaam te koppelen aan je pakket bij one2xs.
 

Lennard

Active member
Corvette (link):
Zoals de log weergeeft, gaat het om budgetwebsolution.nl.
Oh scherp.
yummie.gif


De tutorial die ik postte moet ook voor Versio gewoon werken trouwens.
Ik denk dat je het vinkje "Gebruik een symbolic link van private_html naar public_html" vergeten bent.
 
Bovenaan