Statistieken

Riick

New member
Misschien leuk om onder forum bij;


Codeblok:



1
2
3

Statistieken
48.435 topics, 800.991 posts, 16.330 leden.
Het grootst aantal gebruikers online was 76 op 11 september 2012 om 19:37 uur.






dit neer te zetten;

16600 positieve feedbacks, 51 negatieve feedbacks.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Ja, wel leuk om statistieken te zien en hoeveel punten er zijn en hoeveel gemiddeld per user. Gewoon een hele pagina met grote getallen
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee.

Ten eerste omdat het gewoon geen meerwaarde heeft. Ten tweede omdat lennard niet al te veel statistieken beschikbaar wil stellen in verband met concurrerende diensten.
 

Riick

New member
Rik (link):
Nee.

Ten eerste omdat het gewoon geen meerwaarde heeft. Ten tweede omdat lennard niet al te veel statistieken beschikbaar wil stellen in verband met concurrerende diensten.


Ten eerste de statistieken over hoeveel topics etc. heeft ook geen meerwaarde, ten tweede heeft dit ook geen waarde voor concurrerende diensten...
 

Lennard

Active member
Als ik een lijstje maak met:
Verkochte hosts:
Verkochte domeinnamen:
Verkochte VPSen:
Verkochte Minecraft-servers:

etc. dan heeft de concurrentie daar toch wel wat aan, bovendien zie ik niet echt meerwaarde om dat allemaal openbaar te maken.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Als ik een lijstje maak met:
Verkochte hosts:
Verkochte domeinnamen:
Verkochte VPSen:
Verkochte Minecraft-servers:

etc. dan heeft de concurrentie daar toch wel wat aan, bovendien zie ik niet echt meerwaarde om dat allemaal openbaar te maken.


Het is wel leuk om al die statistieken te zien, nu kan je het alleen zien aan de ids al betwijfel ik als die random getrokken worden
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Riick (link):

Rik (link):
Nee.

Ten eerste omdat het gewoon geen meerwaarde heeft. Ten tweede omdat lennard niet al te veel statistieken beschikbaar wil stellen in verband met concurrerende diensten.


Ten eerste de statistieken over hoeveel topics etc. heeft ook geen meerwaarde, ten tweede heeft dit ook geen waarde voor concurrerende diensten...



Dat is net zoiets als zeggen dat je mag stelen omdat iemand anders ook gestolen heeft.

Het feit dat bepaalde statistieken openbaar zijn wil niet zeggen dat alle statistieken die geen meerwaarde hebben maar online gezet moeten worden.
 

Jordy

New member
Rik (link):

Riick (link):

Rik (link):
Nee.

Ten eerste omdat het gewoon geen meerwaarde heeft. Ten tweede omdat lennard niet al te veel statistieken beschikbaar wil stellen in verband met concurrerende diensten.


Ten eerste de statistieken over hoeveel topics etc. heeft ook geen meerwaarde, ten tweede heeft dit ook geen waarde voor concurrerende diensten...



Dat is net zoiets als zeggen dat je mag stelen omdat iemand anders ook gestolen heeft.

Het feit dat bepaalde statistieken openbaar zijn wil niet zeggen dat alle statistieken die geen meerwaarde hebben maar online gezet moeten worden.



Maar de statistieken waar hij het over heeft, hebben ook geen meerwaarde?
Die er nu staan ook niet?
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jordyz (link):

Rik (link):

Riick (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Rik (link):
Nee.

Ten eerste omdat het gewoon geen meerwaarde heeft. Ten tweede omdat lennard niet al te veel statistieken beschikbaar wil stellen in verband met concurrerende diensten.






Ten eerste de statistieken over hoeveel topics etc. heeft ook geen meerwaarde, ten tweede heeft dit ook geen waarde voor concurrerende diensten...



Dat is net zoiets als zeggen dat je mag stelen omdat iemand anders ook gestolen heeft.

Het feit dat bepaalde statistieken openbaar zijn wil niet zeggen dat alle statistieken die geen meerwaarde hebben maar online gezet moeten worden.



Maar de statistieken waar hij het over heeft, hebben ook geen meerwaarde?
Die er nu staan ook niet?
emo.gif




Ja, dat zeg ik toch ook?
emo.gif
 
Bovenaan