strafpercentage

August

Test
nosmile.gif
kun je ook -10% krijgen?

want soms doe je per ongeluk iets en dan ben je bijna verbannen terwijl je stiekem heel erg lief bent.
 

Sebas

Active member
Nee je kan niet -10% krijgen het is zo als je 100% heb wordt je voor een bepaalde tijd verbannen en dan gaat er de eerste keer 25 % van af. maar nee je kan niet zomaar -10% krijgen.
Hoop dat hierbij je vraag is beantwoord.
 

August

Test
oke, maar mischien is het een suggestie dat na zoveel tijd bv 6 maanden ofzo je strafpercentage -10% gaat, ten minste als je in de 6 maanden geen +10% hebt gekregen.
Of een jaar.. "
yummie.gif
 

Sebas

Active member
August:
oke, maar mischien is het een suggestie dat na zoveel tijd bv 6 maanden ofzo je strafpercentage -10% gaat, ten minste als je in de 6 maanden geen +10% hebt gekregen.
Of een jaar.. "
yummie.gif



Denk niet dat dit de oplossing is. Je hebt niet voor niets die 10% gekregen. Moet je de volgende keer eerst nadenken voordat je wat doet en plotseling een fout maakt
wink.gif
 

Sebas

Active member
Mitchels:
@Sebas.
Die bepaalde tijd is de 1ste keer 1 maand.


Oke, wist het 99% zeker maarja als ik het fout vertel dan.... krijg ik op me donder van lennard
bloos.gif
Wahahah
yummie.gif
 

August

Test
Sebas:

Mitchels:
@Sebas.
Die bepaalde tijd is de 1ste keer 1 maand.


Oke, wist het 99% zeker maarja als ik het fout vertel dan.... krijg ik op me donder van lennard
bloos.gif
Wahahah
yummie.gif




Billenkoek :"D
 

Sebas

Active member
August:

Sebas:

Mitchels:
@Sebas.
Die bepaalde tijd is de 1ste keer 1 maand.


Oke, wist het 99% zeker maarja als ik het fout vertel dan.... krijg ik op me donder van lennard
bloos.gif
Wahahah
yummie.gif




Billenkoek :"D



Jah misschien wel. Maar is hiermee je vraag beantwoord?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
timievz is net niet verbannen omdat hij te aardig was
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik had iets van lennard gelezen dat hij misschien over een tijdje wel wat dingen ging weghalen, maar quote me hier niet op. ik kan me vergissen.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Rik:
Ik had iets van lennard gelezen dat hij misschien over een tijdje wel wat dingen ging weghalen, maar quote me hier niet op. ik kan me vergissen.
oke
 

Lennard

Active member
Rik:
Ik had iets van lennard gelezen dat hij misschien over een tijdje wel wat dingen ging weghalen, maar quote me hier niet op. ik kan me vergissen.
Ja klopt wel, maar ik weet nog niet wanneer, hoe, hoeveel, etc.


Nielsie:
timievz is net niet verbannen omdat hij te aardig was
wink.gif

Nah, als ik het me goed herinner had hij 75% waarschuwingspercentage en zijn kliklink in een iframe gezet ergens, waardoor hij 0,03 punten oneerlijk had verdiend. Daar heeft hij 25% voor gekregen (fraude met advertenties), maar ik vond het wat overdreven om hem daarvoor te bannen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Tijdje geleden was een kliklink nog zonder doorklik button. Toen werd er door mensen (ik noem geen namen) misbruik gemaakt door de link in een plaatje te zetten. Het plaatje werd geladen, waardoor de mensen er punten bij kregen, maar het was natuurlijk geen echt plaatje.

Sinds toen moet je doorklikken.

Als ik me weer eens niet vergis
emo.gif
 

Rogier

New member
Rik:
Tijdje geleden was een kliklink nog zonder doorklik button. Toen werd er door mensen (ik noem geen namen) misbruik gemaakt door de link in een plaatje te zetten. Het plaatje werd geladen, waardoor de mensen er punten bij kregen, maar het was natuurlijk geen echt plaatje.

Sinds toen moet je doorklikken.

Als ik me weer eens niet vergis
emo.gif



ohh, ja daar weet ik alles van
santabaard.gif


one2xs kwam erachter omdat ik het in een ticket vermelde
smile.gif
 

Jesse

New member
Lennard:

Rik:
Ik had iets van lennard gelezen dat hij misschien over een tijdje wel wat dingen ging weghalen, maar quote me hier niet op. ik kan me vergissen.
Ja klopt wel, maar ik weet nog niet wanneer, hoe, hoeveel, etc.


Nielsie:
timievz is net niet verbannen omdat hij te aardig was
wink.gif

Nah, als ik het me goed herinner had hij 75% waarschuwingspercentage en zijn kliklink in een iframe gezet ergens, waardoor hij 0,03 punten oneerlijk had verdiend. Daar heeft hij 25% voor gekregen (fraude met advertenties), maar ik vond het wat overdreven om hem daarvoor te bannen.


In mijn wilde jaren. Had ik om de week bijna 1 straf percentage en raad is hoelang ik dat vol hield^^ jup goed 5 maanden. Toen kon ik niet meer op one2xs sinds dien is one2xs liever geworden vind ik. En toen gingen mijn strafpercentages niet meer de lucht in.


The end.
Hiervoor wil ik lennard en ruben erg bedanken en natuurlijk Rik.
 

Daoloth

New member
Jesse:
In mijn wilde jaren maanden. Had ik om de week bijna 1 straf percentage en raad is hoelang ik dat vol hield^^ jup goed 5 maanden. Toen kon ik niet meer op one2xs sinds dien is one2xs liever geworden vind ik. En toen gingen mijn strafpercentages niet meer de lucht in.


The end.
Hiervoor wil ik lennard en ruben erg bedanken en natuurlijk Rik.
 

Sjoerd

Active member
Marijnnn:

Jesse:
In mijn wilde jaren maanden. Had ik om de week bijna 1 straf percentage en raad is hoelang ik dat vol hield^^ jup goed 5 maanden. Toen kon ik niet meer op one2xs sinds dien is one2xs liever geworden vind ik. En toen gingen mijn strafpercentages niet meer de lucht in.


The end.
Hiervoor wil ik lennard en ruben erg bedanken en natuurlijk Rik.



emo.gif

lijkt me ook stug als hij hier al jaren op zit
 
Bovenaan