Suggesties voor Adverteerderspaneel

Rogier

New member
dan moet je dus al 2x klikken?
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Spelmaffia:
dat je ook kan zien door wie en waarneer hij of zij heeft geklikt
dat kan al?
confused.gif
 

Jurgen

Active member
De laatste (nog niet gekeurde) klik op het overzicht, of dat er in de pb die je krijgt als je een openstaande klik ouder dan 45 dagen hebt staan, een link komt naar de betreffende advertentie. Nu moet ik alle advertenties doorgaan om m te vinden.
cry.gif
 

Jurgen

Active member
Lennard (link):
Ah slim.
smile.gif


Ik PM je zo wel welke nog open staan, wij kunnen het wel zien.
hypocrite.gif


Jee! Nu staat het in de pb!
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Dat is geen suggestie voor het adverteerderspaneel maar voor het advertentie overzicht. Wel een goeie suggestie overigens
smile.gif
 

Jurgen

Active member
Freestyle (link):
een optie dat je alleen klik/doe ads ziet die je nog NIET hebt gedaan.

Dan wil je hem aan iemand geven, staat ie er niet meer tussen..
emo.gif
 

Jurre

New member
dat je bij nep ingevukde doe ads 1 of 2% strafpercentage krijgt.
bv bij een enquete invullen,
Naam: JeMoeder
straat: Jedikkemoederstraat
nummer: 2319
...

alleen ingelogte leden die de doe ads doen kunnen 1 of 2% krijgen, dus als iemand op jow link klikt en onzin invult dat jij geen strafpercentage kunt krijgen.
 

Jurgen

Active member
Daarom. Als ik Lennard niet zou mogen en ik zeg dat hij de enquête niet eerlijk heeft ingevuld, zou hij misschien ten onrechte procenten krijgen. Meestal is die enquête ook niet van jezelf, dus heb je nooit bewijs. De persoon die de enquete invult gaat natuurlijk ook geen printscreen maken dat hij het wel eerlijk heeft ingevuld..
yummie.gif
 

Jurre

New member
Lennard (link):
Maar hoe weten we of iemand echt onzin heeft ingevuld?


Als adverteerde, moet je bij het aanvinken van onzin invullen, een print screen mee sturen, dan krijgt dat persoon een automatiese pm met er in: je heb 5% strafpersentage gehad voor niet naar waarheid invullen van een enquete, met een link naar de print screen.
Dan kan de gebruiker nog aanklikken dat het onterecht is, en dan kunnen jullie meteen zien of het a onzin is of dat b er een foutje is gemaakt.

EN om dit te voorkomen kan je, je eigen doe ad afkeuren, als je onzin in hebt gevuld. kost ons adverteerders minder werk.
 

Marjolein

Miss Marjolein
sorry Jurre, maar hoe wil jij gaan bepalen dat iemand niet de waarheid invult?
Je kan dit echt niet controleren...en als iemand echt allemaal rare dingen invult dan is dat toch zijn/haar eigen keus? Dan keur je de enquete af en klaar. Je kan daar echt geen strafpercentage voor gaan geven omdat het gewoon niet controleerbaar is. Zoals ik al eerder tegen je heb verteld, als je als adverteerder alleen maar perfect ingevulde enquetes terug wil dan zul je toch echt moeten gaan adverteren op sites met een gemiddelde leeftijd van 25+ en dan is het nog steeds de vraag of je een 100% score heb.
 
Bovenaan