t Onverwachte gebeurt altijd: Marjolein, bedankt!

O

One2xs

Guest
Ja, je leest het goed.
Wat twee en een half jaar geleden begon het met één zin wil ik nu met iets meer zinnen afsluiten.

Marjolein heeft aangegeven dat ze te weinig tijd en motivatie heeft om het team nog langer te kunnen versterken, en heeft aangegeven one2xs (morgen, maar we wisten het al langer) om die reden te willen verlaten.

4.506 reports, 1.430 ticketreacties; twee getallen die je een indruk kunnen geven hoe ontzettend druk ze het er mee had en hoe ze ons, en vooral Ruben en mij, heeft geholpen. Maar het belangrijkste kun je niet in getallen uitdrukken: het fantastische meedenken, het altijd hebben van een eigen mening (oké, soms -heel soms- irritant
puh2.gif
), het maken van de mooie feest-logos niet te vergeten, haar gezellige maar strenge aanwezigheid op het forum, en stiekem ook het benadrukken dat er ook nog vrouwelijke leden zijn (hoi!). We gaan het allemaal missen; we gaan haar allemaal missen.

Marjolein, onwijs bedankt voor de tijd dat je ons echt met van alles hebt geholpen. Veel plezier, sterkte, succes, en alles wat je verder nog nodig hebt.
puh.gif



Hopelijk tot ziens!
bye.gif



Namens het hele team,
ook namens Ruben,

Lennard.


Bedankt!
 
G

Guest

Guest
Marjolein: bedankt voor alles! Je blijft toch wel nog actief op One2xs of je komt soms wel nog eens online toch?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Jammer dat je weggaat..
Maar veel plezier met wat je nu gaat doen & bedankt voor je hulp voor iedereen
biggrin.gif
!
 

Timbox

Active member
Zat gister nog over Marjolein na te denken nadat ik XjesseXs onderschrift zag, toen dacht ik al dat dit eigenlijk wel viel te verwachtten, maarja, geen vrouwen meer op one2xs, jammer..

Bedankt, veel plezier en succes nog!
pompom.gif
 
V

Verwijderd lid 375

Guest
Marjolein, bedankt voor alles wat je voor ons hebt betekend!
smile.gif
 

Desire

Active member
Jammer dat je weggaat. One2xs en zijn trouwe leden zullen je nooit vergeten.. Veel succes verder
 

Reins

New member
Toch wel een beetje verwacht, heb er al lang niet gezien
yummie.gif
Marjolein, erg bedankt voor alles (en voor mijn procenten)
yummie.gif
 
Bovenaan