Tegoed

Lennard

Active member
Bij het inloggen kun je kiezen voor 'Anoniem inloggen', ik vermoed dat niemand dan kan zien dat je online bent, en dus ook niet op welke pagina je bent.

 

August

Test
Ik wil dit gewoon uit kunnen zetten in mijn account (zou volgens mij wettelijk ook standaard aan moeten staan maar oke).

 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Eigenlijk is het dan niet meer opt-in, maar opt-out.. Zou inderdaad standaard aan moeten staan.

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
Waar is mijn tegoed?
Er zijn drie opties:

1. Je wacht even totdat het in het klantpaneel terecht komt (1 - 2 weken)
2. Je kunt een tijdelijke coupon gebruiken om diensten aan te schaffen (dit kan direct)
3. Je laat het saldo uitbetalen op een IBAN rekening nummer

Als je voor optie 3 gaat, graag een mail (dus geen privébericht, of op het forum hier) op [email protected] met jouw rekeningnummer en de naam van de houder van dat rekeningnummer.

 

August

Test
Er zijn drie opties:

1. Je wacht even totdat het in het klantpaneel terecht komt (1 - 2 weken)
2. Je kunt een tijdelijke coupon gebruiken om diensten aan te schaffen (dit kan direct)
3. Je laat het saldo uitbetalen op een IBAN rekening nummer

Als je voor optie 3 gaat, graag een mail (dus geen privébericht, of op het forum hier) op [email protected] met jouw rekeningnummer en de naam van de houder van dat rekeningnummer.
Oke, dan is het duidelijk. Ik weet helemaal niks, het staat nergens en opeens is mijn saldo weg. 

 

August

Test
Er zijn drie opties:

1. Je wacht even totdat het in het klantpaneel terecht komt (1 - 2 weken)
2. Je kunt een tijdelijke coupon gebruiken om diensten aan te schaffen (dit kan direct)
3. Je laat het saldo uitbetalen op een IBAN rekening nummer

Als je voor optie 3 gaat, graag een mail (dus geen privébericht, of op het forum hier) op [email protected] met jouw rekeningnummer en de naam van de houder van dat rekeningnummer.
Allemaal leuk en aardig, maar waarom krijg ik geen reactie meer op mijn ticket?

 
Bovenaan