Tessa stopt ermee

O

One2xs

Guest
Vanwege drukte in haar privéleven heeft Tessa aangegeven niet langer de tijd en motivatie kan opbrengen om haar taken op one2xs te kunnen invullen. Sinds 4 augustus vorig jaar heeft ze ons team versterkt, meegeholpen met de oprichting van een geheel nieuw forum op one2xs: Jongeren onder elkaar en dat vervolgens ook beheerd, en samen met enkele anderen het initiatief genomen voor enkele hele geslaagde meetings.

Ik wil Tessa namens het team, en ik vermoed namens iedereen hier, bedanken voor de tijd en moeite die ze in one2xs heeft gestoken.

Onwijs bedankt voor alles, en heel veel succes met je drukkere bezigheden!
thumbsup.gif
 
T

Tendmex

Guest
Jammer, ik ben trots op wat Tessa heeft bereikt met "Jongeren onder elkaar" en wat ze heeft bijgedragen aan de rest van het team.
Bedankt Tessa en succes!
 

Cassisfles

Active member
Nicknl (link):
Jammer, ik ben trots op wat Tessa heeft bereikt met "Jongeren onder elkaar" en wat ze heeft bijgedragen aan de rest van het team.
Bedankt Tessa en succes!



+1

Bedankt Tessa
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dylanh (link):
Jammer! Tot ziens.


toevoeging op 28 september 2014, 12:18:12:
Maar JOE blijft wel?


JOE blijft nog zolang we toegevoegde waarde blijven zien in het gedeelte.
 

Tessa

Secretatessa
Xjessex (link):

Tessa (link):
Dankjewel guys!
smile.gif



Blijf je wel af en toe langskomen?
Maar jammer
sadley.gif




Nee, ik heb geen interesse meer in one2xs en de dingen die hier worden besproken. Voelde me al een langere tijd niet meer thuis hier en dat was ook de reden dat ik steeds minder online kwam, ik kwam online voor mijn verplichting om de JOE aanvragen te doen en het forum in de gaten te houden. Maar dat vond ik niet meer genoeg, en omdat dat zo minimaal is geworden was ik van mening dat het huidige team deze taken wel van me kon overnemen. Dus erg veel zal ik hier niet meer te vinden zijn ben ik bang.
 
G

Guest

Guest
Als je interesse weg was is het ook niet fijn om je verplicht te voelen om op One2xs te komen.
Kan je inderdaad je tijd beter in andere leuke dingen steken.
 
G

Guest

Guest
Luukieboy (link):
Je was toch bijna nooit online,


Ja omdat ze het te druk had en weinig interesse meer had. Dat is ook de reden waarom ze stopt.
 
T

Tendmex

Guest
Raaoul (link):
Jammer dat je stopt
sadley.gif
Kom je wel nog online?



Tessa (link):

Xjessex (link):

Tessa (link):
Dankjewel guys!
smile.gif



Blijf je wel af en toe langskomen?
Maar jammer
sadley.gif




Nee, ik heb geen interesse meer in one2xs en de dingen die hier worden besproken. Voelde me al een langere tijd niet meer thuis hier en dat was ook de reden dat ik steeds minder online kwam, ik kwam online voor mijn verplichting om de JOE aanvragen te doen en het forum in de gaten te houden. Maar dat vond ik niet meer genoeg, en omdat dat zo minimaal is geworden was ik van mening dat het huidige team deze taken wel van me kon overnemen. Dus erg veel zal ik hier niet meer te vinden zijn ben ik bang.



emo.gif
 
G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Raaoul (link):
Jammer dat je stopt
sadley.gif
Kom je wel nog online?



Tessa (link):

Xjessex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Tessa (link):
Dankjewel guys!
smile.gif







Blijf je wel af en toe langskomen?
Maar jammer
sadley.gif




Nee, ik heb geen interesse meer in one2xs en de dingen die hier worden besproken. Voelde me al een langere tijd niet meer thuis hier en dat was ook de reden dat ik steeds minder online kwam, ik kwam online voor mijn verplichting om de JOE aanvragen te doen en het forum in de gaten te houden. Maar dat vond ik niet meer genoeg, en omdat dat zo minimaal is geworden was ik van mening dat het huidige team deze taken wel van me kon overnemen. Dus erg veel zal ik hier niet meer te vinden zijn ben ik bang.



emo.gif




Oh, jammer
emo.gif
sadley.gif
 
Bovenaan