Ticketsysteem

Timvz

New member
Mischien is het een leuk idee dat Lennard en Ruben mensen in dienst nemen (degene die al heeeeel lang one2xs,en en er heeeel veel van af weten ) (ik dus niet
yummie.gif
) voor het ticket systeem. Dat zij een soort van eigen admin paneeltje krijgen waar ze ticket,s kunnen beandwoorden. Zo worden denk ik tickets ook sneller beandwoord.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
mij lijkt het wel handig
en als ze het dan niet snapppen dat hun tocket naar lennard en ruben word gestuurt
 

Merlin

New member
Slecht idee. Hoe wil je een ticket beantwoorden als een klant om een wijziging van bijvoorbeeld nameservers vraagt en je geen toegang hebt tot bijvoorbeeld Direct Admin of mijndomeinreseller?


Zou eventueel ook in zon admin panel geautomatiseerd kunnen worden maar ik denk dat Lennard en Ruben het voorlopig nog wel redden en het anders allang hadden ingesteld
yummie.gif


Maar wel goed idee verder voor de toekomst ofzo
smile.gif
 

Lennard

Active member
Gemiddeld krijg je met 2,5 antwoord van een beheerder, volgens mij is dat wel aardig vlot. ^^

Iemand apart voor de support is niet handig, dan moet het namelijk iemand zijn die hele site in de gaten houdt. t Gros van de tickets gaat over dingen waar je extra toegang voor moet hebben, zoals waarom advertenties zijn afgekeurd, naam wijzigingen, pakketten aan andere accounts koppelen, et cetera, er zijn er maar weinig die over de hosting zelf gaan, dus ik denk dat een extra persoon daaraan weinig zou toevoegen..
 

Lennard

Active member
90% heeft binnen een uur antwoord, 77% binnen een half uur, 64% binnen een kwartier, 56% binnen 10 minuten, 45% binnen 5 minutem. Tot zover mn stats.
emo.gif
 
Bovenaan