Toevoeging profiel: omschrijving

Tessa

Secretatessa
Het idee is dat er op je persoonlijke profielpagina een kolommetje bij komt die je helemaal zelf kan editten met informatie over jezelf waarvan jij vind dat anderen dit over je moeten weten (dit met een maximum aantal karakters).

Als je dit een leuke toevoeging vind stem dan op de pol ja, en als je het niet ziet zitten stem dan nee. Lennard heeft gezegd als ik meer mensen weet te verzamelen die het een leuk idee vinden hij het met alle plezier erbij inbouwt.


Mocht je overigens nog aanvullingen hebben op deze suggestie, brand los.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik denk dat het wel een leuke toevoeging kan zijn, maar naar mijn mening is het niet echt een prioriteit.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Leuke toevoeging, maar inderdaad geen prio. Heb met mn grote vingers perongelijk op nee gestemd. Bedoelde ja. ?
 

Tessa

Secretatessa
Rik (link):
Ik denk dat het wel een leuke toevoeging kan zijn, maar naar mijn mening is het niet echt een prioriteit.


Oh nee, snap dat het geen prioriteit is hoor
smile.gif
Maar we kunnen er nu wel alvast een stemming over houden voor als alle buggs en benodigdheden zijn opgelost straks!
 

Jordy

New member
Profielen bewerken komt wel terug toch?

Misschien dat we al wat ideeën kunnen verzinnen voor profielen.
Een eigen stukje maken over jezelf zou wel gaaf zijn. Misschien dat je een soort van vrienden systeem kan maken, dat je elkaar kan toevoegen.
 

Luuko

Active member
Jordy (link):
Profielen bewerken komt wel terug toch?

Misschien dat we al wat ideeën kunnen verzinnen voor profielen.
Een eigen stukje maken over jezelf zou wel gaaf zijn. Misschien dat je een soort van vrienden systeem kan maken, dat je elkaar kan toevoegen.


Maar wat is het nut van een vriendensysteem?
 

Jordy

New member
Luuko (link):

Jordy (link):
Profielen bewerken komt wel terug toch?

Misschien dat we al wat ideeën kunnen verzinnen voor profielen.
Een eigen stukje maken over jezelf zou wel gaaf zijn. Misschien dat je een soort van vrienden systeem kan maken, dat je elkaar kan toevoegen.


Maar wat is het nut van een vriendensysteem?



Bijvoorbeeld, ik weet niet wat ze tegenwoordig nog meer voor functies op een profiel plaatsen.
 
Bovenaan