Topic Titels

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
2v10npi.png


Het is denk ik wel duidelijk toch?

//sjoerdedit: Tendmex wilt dus graag dat er de mogelijkheid komt om op topictitels te zoeken middels de zoekfunctie.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Nouja, ik ben wel eens op zoek naar een topic. Maar in offtopic staat zon beetje alle woorden wel. Als je dan op een specifiek woord zoekt komt je meestal in offtopic uit (offtopic topic). Als je een functie hebt dat de zoeker alleen in topic titel zoekt heb je hem vrijwel meteen te pakken. Tenzei je het verkeerd geschreven hebt dan.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Janm (link):
Dat kan, er staat een vakje met zoek alleen in topic titels


Die heb ik erbij gezet
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Janm (link):
Dat kan, er staat een vakje met zoek alleen in topic titels


Dat staat er dus niet. Vandaar dat ik maar even een edit aan de startpost heb gedaan. De screen is niet echt duidelijk, want het lijkt nu alsof die optie er al in zit.
Misschien is het duidelijker als er wat leuke pijlen aan de afbeelding worden toegevoegd.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Sjoerd (link):

Janm (link):
Dat kan, er staat een vakje met zoek alleen in topic titels


Dat staat er dus niet. Vandaar dat ik maar even een edit aan de startpost heb gedaan. De screen is niet echt duidelijk, want het lijkt nu alsof die optie er al in zit.
Misschien is het duidelijker als er wat leuke pijlen aan de afbeelding worden toegevoegd.



Zal het plaatje even wat verduidelijk dan.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dat hele zoeksysteem moet sowieso op de schop want volgens mij werkt het maar halvenbak.
 

Ralphh

Active member
Eerlijk gezegd snap ik de zoekfunctie ook niet... Dus dit zou inderdaad wel een handige toevoeging zijn.
 
G

Guest

Guest
Vroeger kon het wel geloof ik.
Kon je met `intitle:"Topictitel"` zoeken op topic titel.
Maar dat kon alleen in public topics geloof ik.
 
Bovenaan