Topic verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert

New member
Heu,
ik zie de laatste tijd wel veel topic die in het verkeerde forum deel worden geplaatst.
nu dacht ik zo; Lennard en Ruben zijn altijd maar onze ideeen aan het uitwerken. nu een keer één voor hunzelf:
een optie om topics te kunnen verplaatsen (dus in het admin menu)
een suggestie voor de beheerders zelf dus en waar wij als members dus weinig van zien maar toch nuttig voor ons is
wink.gif

,Robbert
 

Sjoerd

Active member
Dan moeten er allemaal queries komen van het topic en de berichten en de statistieken van het topic en dit en dat.



uhm, wel goed idee
maar ik weet niet of Lennard dat leuk vind.
 

Lennard

Active member
Wel leuk als het er is; t maken is alleen niet zo leuk omdat hij idd alle stats en laatste topics moet updaten.
emo.gif


Maargoed, dat is bij het verwijderen ook zo, dus moet lukken.
 

Robbert

New member
Sjoerd:
Dan moeten er allemaal queries komen van het topic en de berichten en de statistieken van het topic en dit en dat.



uhm, wel goed idee
maar ik weet niet of Lennard dat leuk vind.

naja kijk, ruben heeft wel (volgensmij) best veel tijd gestoken in de chat, iets waar hij zelf toch best tegen is.

dan mogen ze daar toch ook wel eens tijd in steken, al is het niet voor ons.
ze mogen ook wel eens aan hun zelf denken.
schater.gif


ps, niet om slijmerig te klinken hoor, maar gewoon, altijd handig als topics door hun verplaatst kunnen worden.
 

Marjolein

Miss Marjolein
vind ik nou ook, en volgens mij hadden we het daar al eens over gehad.....lang geleden
yummie.gif

Maar toen vonden jullie het nog niet nodig omdat het toen nog niet zo druk was op het forum en er weinig topics verkeerd werden geplaatst. Maar je ziet hoe het in een korte tijd kan veranderen
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
Yeah.



die onderste 2 had je niet hoeven te verdonkermanen hoor, we weten zo ook wel wat daar hoort te staan
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Remcoboy:
Daar kunnen we niet in ?

nee, ieder forum heeft wel "verborgen" categoriën die alleen voor een bepaalde groep leden is bestemd. Admingedeelte lijkt me logisch, is makkelijk voor admis om daar dingen te bespreken die alleen voor admins bedoeld zijn.
smile.gif
 

Joeri

Active member
Pro forum..
waarvoor is dat nou weer?
Voor mensen die goed zijn in php html css etc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan