Totale online tijd

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Misschien leuk dat je totale online tijd op one2xs wordt bijgehouden wordt en dat je dat kan zien op je profiel
smile.gif
 

Wazoe

New member
Lennard (link):
Je kan niet weten of iemand online is.


Jammer, Maar het zou wel een leuk idee zijn.
 

Sanderc

New member
Voor een keertje vind ik dit idee van Jelle opzich wel tof, het heeft geen nut, maar niet alles heeft nut nodig!
 

Willem

Active member
Het is dan veel handiger om bij te houden hoeveel topics je hebt bekeken en andere statistieken van dat soort.
 
A

Antonn

Guest
Willemmm (link):
Het is dan veel handiger om bij te houden hoeveel topics je hebt bekeken en andere statistieken van dat soort.


Kan al
 

Willem

Active member
Nicknl (link):

Willemmm (link):
Het is dan veel handiger om bij te houden hoeveel topics je hebt bekeken en andere statistieken van dat soort.


Kan al



Waar? Ik heb het zelf nog nergens gevonden
yummie.gif
Of hoort dat bij een van jullie Develop applicaties?
 

Aarclay

Active member
Lennard (link):
Je kan niet weten of iemand online is.

Niet accuraat, maar aan de hand van de datums van de laatste actie, en de nieuwste actie kan je het verschil uitrekenen. Als deze binnen 5 minuten is kan je ervan uit gaan dat iemand online zal zijn, en dan het verschil bij elkaar optellen.

Zo heb je toch een tijdsweergave.
Niet accuraat, maar het is er wel...
wink.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Ik heb one2xs heel vaak aanstaan op een ander tablad maar dan let ik dus niet erop.
Dus dan zou het bij mij veel te hoog uitvallen

Ik stem tegen
 

Aarclay

Active member
Tendmex (link):
Ik heb one2xs heel vaak aanstaan op een ander tablad maar dan let ik dus niet erop.
Dus dan zou het bij mij veel te hoog uitvallen

Ik stem tegen

het wordt in mijn geval niet realtime berekend, en alleen per activiteit die er plaatsvindt...
 
G

Guest

Guest
In het geval van de TS moet het zijn: hoelang je verbannen bent bijhouden.

nee wel leuk idee enzo
 
Bovenaan