V17 op VPS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnyxs

New member
Hi, ik had een vraag... mogen Habbos V17 wel op een VPS? Aangezien habbo niks meer doet aan dat soort hotellen, gewoon een vraagje
clown.gif
 

Donnyxs

New member
V17 is de beginversie van habbo dat is rond 2004 - 2005 een héle tijd terug dus
yummie.gif
dus ik heb vraagje mag dat wel?
 

Arjann

New member
Ja, habbo doet niks meer aan oldschool retros omdat dat een oud systeem van sulake, en ongebruikt is.

ik zoek wel ff bewijs op
wink.gif


Bewijs: -
 

Donnyxs

New member
LEGAAL
Op internet zijn nog maar heel amper oude oldskool Habbo Hotels te vinden. Deze hele oude Habbo Hotels gebruiken de oude bestanden van Sulake, die zelf gepubliceerd zijn door Sulake. Helaas worden Moderators nooit op de hoogte gehouden dat Habbo Hotel 2001 retros legaal zijn. Een retro kan het bijna niet genoemd worden, aangezien het door Sulake gemaakt is en Habbo op fuselight draait is het zeker legaal.

Dus oorspronkelijk mag v17 wat vind jij ervan Lennard?
 

Donnyxs

New member
Ik heb van een Engelse persoon gehoord die iemand van het Sulake Staff kent, dat Sulake het hele oude Habbo zelf heeft online gezet. Het gaat hierbij om versie 1, een oude versie van Habbo Ltd. En ik draai een heel oud Habbo Hotel, dus nu betwijfel ik als Sulake het als illigaal toont terwijl de DCR copyright 8 jaar nu verlopen is.


Inpricipe mag het, de DCR copyright is verlopen.
 

Patricka

New member
Daar staat dat "Ik heb van een Engelse persoon gehoord die iemand van het Sulake Staff kent"
Dus niet dat Sulake dit daadwerkelijk bevestigt heeft! Dus naar mijn weten mag dit niet.
 

Marvinn

Active member
Nou ik weet niet zeker of het mag.

Want je gebruikt meubels van Habbo dus eigendom van Sulake - ©

Dan kan het wel V17 zijn. Toch gebruik je een retro.

Dus volgens mij mag het niet.
 

Laurenss

New member
Lennard (link):
Er morgen geen retros op, geen idee wat V17 voor iets is?


Oude versie van habbohotel . is oldskool dan is versie 17.
 

Donnyxs

New member
zegmaar een oudere versie van habbo, Maar sulake hebt de files zelf vrijgegeven dus het zou lullig zijn als hun dan nee zeggen.
 

Arjann

New member
Nickjexx (link):
Nou dat verbaast me want Sulake gaat hun files echt niet zo maar vrij geven.


waarom zouden ze dat niet doen, als ze er toch niks aan hebben, omdat het al zoooo veroudert is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan