Verandering one2xs

Ruben

New member
Hey iedereen,

Meer dan drie jaar geleden opende Lennard en ik de deuren van one2xs. We hoopten natuurlijk dat het een succes zou worden, maar dat we naar 3 jaar op meer dan 13.000 leden zouden zitten hadden we nooit gedacht. In drie jaar is er veel veranderd op one2xs. De site is natuurlijk veel verbeterd, alles werkt net wat makkelijker en de bugs zijn er uit gehaald. Ook in de crew is heel wat geschoven, en daar komt vandaag weer een verschuiving bij.

Ik zal eerst even vertellen wie ik ben voordat ik verder ga, want voor sommige is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend. Er was ooit nog een tijd dat ik meer posts had op het forum dan Lennard (niet lang, maar ik heb ooit wel eens hoger gestaan).
Ik, Ruben, ben medeoprichter en beheerder van one2xs. Ongeveer vier jaar geleden kwamen Lennard en ik op het idee om one2xs te maken. Vanaf dat moment ben ik altijd beheerder geweest op deze website. Samen met Lennard zag ik trots de website als kool groeien. Zoals ik net al zei ben ik actief geweest op het forum. De mensen die er vanaf het eerste jaar bij zijn zullen mij dan ook vast wel kennen. Voor de rest van de leden ben ik misschien iemand die af en toe een ticket of vraag beantwoord.
Dat is precies waar het probleem zit. Als beheerder zou je erg actief moeten zijn op een website als one2xs, en de tijd daarvoor kan ik gewoon niet opbrengen.

Om terug te komen op de verschuiving in de crew, die jullie natuurlijk al zien aankomen.
Ik zal vanaf 1 januari stoppen als beheerder van one2xs. Vanaf dat moment is Lennard de volledige eigenaar van one2xs en zal hij ook de enige beheerder zijn, ondersteund door een team van geweldige forum mods en support mensen.

Ik zeg het met aan de ene kant pijn in mijn hart, maar aan de andere kant is het ook een last die van mijn (en Lennard zijn) schouders af valt. One2xs is gewoon deels mijn website, de website die ik vanaf het begin heb helpen opbouwen. Het is dus erg jammer om daar dalijk geen deel meer van te zijn. Het zijn de kleine dingen. Ik kan dalijk niet meer met een one2xs pen aan komen zetten en zeggen "Dat is mijn website he!". Van de 4 emailaccounts in mijn emailprogramma kan ik er dalijk 3 weg doen, want dat konden jullie wel: er voor zorgen dat wij genoeg mailtjes kregen. Elke dag tientallen mailtjes kwamen er toch wel binnen met betrekking tot one2xs, al dan niet geautomatiseerde mailtjes.
Vele uren heb ik er toch in zitten, in het opbouwen tot wat one2xs nu is. Samen met Lennard soms urenlang bespreken wat we gaan doen en bij de andere beslissing maar gelijk de knoop doorhakken.

Het klinkt misschien raar, maar ik heb toch wel een soort band opgebouwd met one2xs als website, en nu ik dit zo zit te typen moet ik toch bijna een traantje weg pinken. Want het klopt dat ik het dalijk lekker vind om "van one2xs af te zijn", ik ga het toch ook wel heel erg missen. De website, het lullen over wat onze volgende stap zou zijn, maar natuurlijk ga ik ook de leden missen. Want hoe vervelend jullie soms ook zijn, zonder jullie hadden we het niet gekund. Door jullie is one2xs wat het nu is, bedankt daarvoor. En daarmee bedank ik ook gelijk de moderators, vakantiebeheerders en support mensen die ons in al die jaren hebben geholpen. Heel erg bedankt voor jullie hulp, zonder jullie hadden we het nooit kunnen doen.

Ik ga nu toch echt met een brok in mijn keel afscheid nemen van one2xs, hoe geweldig ik het ook heb gevonden; zonder mij kan deze site verder groeien. Ik zal vast nog wel eens langs komen om te kijken hoe het er aan toe gaat, maar veel zullen jullie niet meer van me zien. En daarom zeg ik:

Adios one2xs en iedereen op one2xs, bedankt voor alles. En hoe cliché het ook mag klinken: ik zal jullie nooit vergeten.

Ruben
 

Joeey

New member
Jammer Ruben.
sadley.gif

Ik zal je best wel erg missen, ook al was je niet zo actief...
One2xs is heel groot geworden dankzij jou en Lennard natuurlijk!
biggrin.gif


Ik wens je nog veel succes!
thumbsup.gif
 

Washand

New member
Jammer Ruben,

Ik vond het altijd wel leuk als jij tickets beantwoorde want je was niet erg veel aanwezig op het forum.
(kan je nog ff mijn host unsuspenden)

Washand
 

Marjolein

Miss Marjolein
Bedankt voor alles Ruben, wij gaan jou ook missen. Succes met je studie en verdere werkzaamheden.
Het was een genoegen om met je samen te werken, geen dank daarvoor
smile.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ah jammer dat je weggaat
redface.gif


Maar veel succes met je studie
biggrin.gif
 

Jurgen

Active member
Ik verwachtte een soort nieuwsbrief aan het eind van het jaar, maar dit is dan weer wat minder nieuws.
sadley.gif

Nja, in ieder geval succes verder en wie weet zien we je wel weer eens plots opduiken in het offtopic topic (net als Nathan)!
shiny.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jurrie (link):
Ik verwachtte een soort nieuwsbrief aan het eind van het jaar, maar dit is dan weer wat minder nieuws.
sadley.gif

Nja, in ieder geval succes verder en wie weet zien we je wel weer eens plots opduiken in het offtopic topic (net als Nathan)!
shiny.gif



De jaarlijkse post komt nog steeds, uiteraard op nieuwjaar
wink.gif


Ontopic: Bedankt voor al je werk op one2xs, en veel succes met de wat je ook wil gaan doen in de toekomst
smile.gif
 
Bovenaan