Vergoeding

Lennard

Active member
Nee, als een adverteerder punten minimaal 1 punt verdient krijg je wel je beloning.
We vinden het genoeg zo, we kunnen niet overal punten voor geven.
wink.gif
 

Merlin

New member
Lennard:
Nee, als een adverteerder punten minimaal 1 punt verdient krijg je wel je beloning.
We vinden het genoeg zo, we kunnen niet overal punten voor geven.
wink.gif


Indd, het concept is dat jullie punten verdienen door advertenties van adverteerders, en niet door referrals van o2x, dat is alleen om leden werving te stimuleren
wink.gif
 

Merlin

New member
Mitchels:
Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen?


Marijnnn 0,69pt
Merlin 1.27pt

Ja, dat denk ik
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Mitchels:
Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen?
Ja.
Nu gaat het misschien moeilijk omdat er eigenlijk te weinig advertenties zijn, maar als je 6 mensen zich laat aanmelden op Euroclix heb je al een .nl domein verdiend.
 

Mitchels

New member
Ik bedoel wordt er inprincipe snel genoeg gekeurd om te winnen in de refferal wedstrijd. Dus is het mogelijk dat je bijv mensen op 20 december refferal laat worden dat ze ook nog 1 punt kunnen verdienen voor 1 januari.
 

Mitchels

New member
Merlin:

Mitchels:
Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen?


Marijnnn 0,69pt
Merlin 1.27pt

Ja, dat denk ik
yummie.gif



Hoe kom je aan zoveel punten?
 

Merlin

New member
Mitchels:

Merlin:

Mitchels:
Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen?


Marijnnn 0,69pt
Merlin 1.27pt

Ja, dat denk ik
yummie.gif



Hoe kom je aan zoveel punten?


Marijnnn -> weet ik niet
emo.gif

Ik heb n keer gebeld
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Hm, daar heb je wel een goed punt...
Bijna alle doe-advertenties worden door dezelfde adverteerder gekeurd, wat helaas redelijk lang duurt (+- 2 weken?).
Als er over een week nog (bijna) geen actieve referrals zijn, kiezen we er misschien voor om de datum te verplaatsen, anders is het een beetje zonde van alle moeite van de leden idd.

Houd er wel rekening mee dat de site eigenlijk pas sinds gisteren open is, er is een aantal adverteerders wat eerst wil zien hoe de site loopt voordat ze besluiten te adverteren.
 

Merlin

New member
Mitchels:
Ik bedoel wordt er inprincipe snel genoeg gekeurd om te winnen in de refferal wedstrijd. Dus is het mogelijk dat je bijv mensen op 20 december refferal laat worden dat ze ook nog 1 punt kunnen verdienen voor 1 januari.


Heb je wel gelijk in...

EDIT: Lennard was me voor
emo.gif
 

Sebas

Active member
Achja de site bestaat nu pas net dus als er meer leden zijn kan je makkelijker aan punten komen dus en dan heb je ook sneller dat ze 1 punt hebben dus.
 
Bovenaan