Verwijder Jongeren onder elkaar

Dylan

<script>
Hi,

Ik las net in mijn email dat het forum wellicht vervangen zal worden door PHPbb of invisionboard. Nu vind ik dat geen probleem maar omdat er toch in JOE dingen staan die "in vertrouwen" (het is nog steeds internet
emo.gif
) zijn gezegd zou ik toch graag willen dat dat forum wordt verwijderd.

Ik ben nu zelf bezig met een script dat in ieder geval al mijn topics/posts zal vervangen door [verwijderd] maar ik vind toch dat JOE gewoon verwijderd moet worden.

- Dylan
 

Lennard

Active member
Maar er staan ook best wel weer nuttige topics in; het zou zonde zijn als dat allemaal verdwijnt.
Maar goed, dat is verder aan Danny. Ik heb er weinig over te zeggen, maar ik heb je topic wel naar hem doorgestuurd. Hij zal er ongetwijfeld een goede oplossing voor verzinnen.
 

Aarclay

Active member
Ik ken Danny niet zo, maar ik heb dan liever dat dit forum gewoon weggaat. Niet dat ik Danny niet vertrouw, maar om vertrouwelijke dingen aan een nieuw onbekend iemand te laten zien, dat wil ik liever niet.

Enne...Gaat dit prachtige LennardCMS met LennardBB aan de kant voor phpBB of IPB?
redface.gif
 
V

Verwijderd lid 19751

Guest
Hi Dylan,

Zoals ik mijn mail al heb geschreven wil ik alle functionaliteiten behouden zoals deze nu zijn. Er gaat dus niks zomaar veranderen en het wordt ingericht zoals de leden dat willen hebben, simpel.

Of de overstap gedaan wordt naar phpBB of IPB laat ik nog even open en ik wil jullie graag in de discussie meenemen.
 
N

Nick

Guest
Mijn voorkeur gaat ook uit naar dat de data wordt vernietigd.
Het onderdeel JOE is ooit met een strikte toegangsprocedure opgezet zodat niet iedereen daar kon meelezen en men daadwerkelijk een veilig gevoel kreeg om zijn ei kwijt te kunnen.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Hier ook, bij voorkeur verwijderen. Er zijn dingen in gepost die in vetrouwen waren, en nu er - ineens - een nieuwe beheerder opgesteld is, is dat vertrouwen nog weg. Zodoende graag verwijderen.
 

Dylan

<script>
TijdelijkBeheer (link):
Hi Dylan,

Zoals ik mijn mail al heb geschreven wil ik alle functionaliteiten behouden zoals deze nu zijn. Er gaat dus niks zomaar veranderen en het wordt ingericht zoals de leden dat willen hebben, simpel.

Of de overstap gedaan wordt naar phpBB of IPB laat ik nog even open en ik wil jullie graag in de discussie meenemen.


Hi Danny,

Het gaat hier niet om functionaliteiten maar om content. Jongeren onder elkaar is een apart forum waar alleen leden die door de toegangsprocedure zijn heen gekomen op kunnen. Er staan berichten/topics die in vertrouwen geplaatst zijn. Nu er voor ons (in ieder geval mij) opeens een onbekende one2xs overneemt en die berichten/topics kan inzien, voelt dat niet zo prettig.

Ik heb mijn berichten/topics al vervangen door [verwijderd] in JOE, maar je hebt nog steeds de historie van die berichten en men heeft berichten gequote, dus mijn berichten zijn nog niet helemaal weg.


Lennard (link):
Maar er staan ook best wel weer nuttige topics in; het zou zonde zijn als dat allemaal verdwijnt.
Maar goed, dat is verder aan Danny. Ik heb er weinig over te zeggen, maar ik heb je topic wel naar hem doorgestuurd. Hij zal er ongetwijfeld een goede oplossing voor verzinnen.


Opzich kunnen we die topics toch opnieuw aanmaken? Er is de laatste tijd toch bijna geen activiteit geweest in JOE dus ik denk niet dat iemand opeens zijn posts gaat missen.
 

Robinkoch

Eindbaas
Ik zal het zelf fijner vinden dat JOE word verwijderd, dit omdat er inderdaad veel dingen in vertrouwen zijn verteld.
 

Lennard

Active member
Formeel gezien heb ik hier niets over te zeggen, maar ik voelde me toch wel enigszins verantwoordelijk vanwege de vertrouwelijkheid van de berichten in dat forum. Ik heb even contact gehad met Danny, hij begrijpt de zorgen en vond het geen enkel probleem dat de berichten verwijderd zouden worden. Ik heb ze zelf verwijderd, dus bij deze kan ik melden dat de posts, topics en bewerkingsgeschiedenis van alle berichten in Jongeren onder elkaar zijn verwijderd.

Het forum is er nog wel, dus het is mogelijk om een nieuw topic te starten.

Dank aan Danny dus voor zijn welwillendheid.
 

Tessa

Secretatessa
Ben het wel eens met dat alles in JOE verwijderd mocht worden (wat inmiddels dus is gebeurd), maar had graag een notice gehad van te voren omdat er ook topics over meets in stonden met fotos die ik graag nog even had opgeslagen eigenlijk
emo.gif
 
N

Nick

Guest
Tessa (link):
Ben het wel eens met dat alles in JOE verwijderd mocht worden (wat inmiddels dus is gebeurd), maar had graag een notice gehad van te voren omdat er ook topics over meets in stonden met fotos die ik graag nog even had opgeslagen eigenlijk
emo.gif



Wellicht heeft @Lennard daar nog wel een backup van.
Ik mis trouwens nog steeds de foto’s die op jouw webhost stonden waarbij we bij het ministerie van financiën stonden :’(
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Hoewel ik het erg spijtig vind (Vooral voor @Tessa) lijkt me dit wel de beste beslissing om het te verwijderen.
 

Tessa

Secretatessa
Nick (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Tessa (link):
Ben het wel eens met dat alles in JOE verwijderd mocht worden (wat inmiddels dus is gebeurd), maar had graag een notice gehad van te voren omdat er ook topics over meets in stonden met fotos die ik graag nog even had opgeslagen eigenlijk
emo.gif







Wellicht heeft @Lennard daar nog wel een backup van.
Ik mis trouwens nog steeds de foto’s die op jouw webhost stonden waarbij we bij het ministerie van financiën stonden :’(



Ja daar heb ik dus geen backup van, die heb ik daar destijds op geupload en degene waar ik toen hostte heeft me er zonder pardon afgeknald destijds en ik heb nooit meer wat teruggezien van wat daar op stond helaas.
sadley.gif

Daarom dat ik ook een beetje baalde dat ik geen backup kon maken van bepaalde dingen uit JOE, maar ik snap ook heel goed dat de keuze is gemaakt om alles leeg te halen daar.

Jij en ik zijn toen met het idee voor JOE gekomen als besloten onderdeel en om het in vertrouwen te hebben (ookal zat het merendeel van de actieve gebruikers erin). Het is jammer dat alles weg is, maar het forumonderdeel bestaat nog en we kunnen net zo goed opnieuw beginnen <3
 
N

Nick

Guest
Tessa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Nick (link):

Tessa (link):
Ben het wel eens met dat alles in JOE verwijderd mocht worden (wat inmiddels dus is gebeurd), maar had graag een notice gehad van te voren omdat er ook topics over meets in stonden met fotos die ik graag nog even had opgeslagen eigenlijk
emo.gif



Wellicht heeft @Lennard daar nog wel een backup van.
Ik mis trouwens nog steeds de foto’s die op jouw webhost stonden waarbij we bij het ministerie van financiën stonden :’(







Ja daar heb ik dus geen backup van, die heb ik daar destijds op geupload en degene waar ik toen hostte heeft me er zonder pardon afgeknald destijds en ik heb nooit meer wat teruggezien van wat daar op stond helaas.
sadley.gif

Daarom dat ik ook een beetje baalde dat ik geen backup kon maken van bepaalde dingen uit JOE, maar ik snap ook heel goed dat de keuze is gemaakt om alles leeg te halen daar.

Jij en ik zijn toen met het idee voor JOE gekomen als besloten onderdeel en om het in vertrouwen te hebben (ookal zat het merendeel van de actieve gebruikers erin). Het is jammer dat alles weg is, maar het forumonderdeel bestaat nog en we kunnen net zo goed opnieuw beginnen <3



True true, ik zal de BBQ meet nooit vergeten
coool.gif
 
Bovenaan