VPS hosting

Lennard

Active member
Beste leden,

Omdat een aantal van jullie erom vroegen om VPS aan te bieden, hebben we het een en ander uitgezocht en berekend en uiteindelijk besloten om ook daadwerkelijk VPS hosting aan te bieden.
Ze zijn er in 4 smaken:
  • VPS 256 met 256 MB ram, 20 GB schijfruimte, 5,5 punten per maand
  • VPS 512 met 512 MB ram, 40 GB schijfruimte, 11 punten per maand
  • VPS 768 met 768 MB ram, 60 GB schijfruimte, 16,5 punten per maand
  • VPS 1024 met 1024 MB ram, 80 GB schijfruimte, 22 punten per maand
De prijzen zijn inderdaad vrij hoog (in vergelijking met andere VPS aanbieders juist heel laag, maar om met punten te verdienen is het wat aan de hoge kant), en daarom willen we de vaste (forum)bezoekers een leuke korting van maarliefst 25 procent geven.
De prijzen worden hierdoor respectievelijk 4,13; 8,25; 12,38 en 16,5 punten voor een termijn van 1 maand.
Je kunt in dit gunstige tarief ook alvast verlengen, maar tot maximaal 3 maanden vooruit.
We willen eerst afwachten en bekijken hoe het loopt en hoe de interesse en werkbaarheid is voordat we het definitief doorzetten, vandaar deze drie-maanden-periode. Om dezelfde reden is bestellen per kwartaal en jaar (waarbij je van een kleine korting profiteert) (nog?) niet mogelijk. Misschien dat dit definitief wegblijft, maar dat horen jullie t.z.t. wel.

Vanaf nu kun je dus een VPS kopen. Je bestelling wordt naar ons gestuurd, wij controleren hem en sturen hem door naar onze hoster. Die stuurt de gegevens naar ons toe, waarna wij ze weer doorsturen.
Ja, dat klinkt alsof het veel werk is, en dat is het eigenlijk ook. In tegenstelling tot de shared hosting kunnen we een VPS niet realtime aanmaken, dus duurt alles wat langer dan jullie gewend zijn, maar uiteraard doen we ons best de gegevens zo snel mogelijk te verzenden.

Vragen kunnen in dit topic, evenals opmerkingen e.d.

Ik ga geen "wees snel, want op is op!" zeggen, want je moet je wel realiseren dat je overal zelf verantwoordelijk voor bent, maar dat laatste gedeelte blijft wel waar, op is op; er is een beperkte capaciteit beschikbaar.

edit:
Ik merk dat ik vergeten ben wanneer de korting geldt. Je krijgt korting als je vóór dinsdag 8 september (2009) een geldige aanvraag voor het bestellen van een VPS indient.

Groeten,

one2xs
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Mooi, ik ga er zelf geen kopen, maar hopelijk voor jullie word het een succes!
 

Lennard

Active member
Ja, ik ben benieuwd.
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik dacht ook van "gaan ze ze nu gratis weggeven?". Maar nu snap ik het ja, het val onder dezelfde "gratis" als alle andere gratis van one2xs
yummie.gif
 

Sebas

Active member
Venzio:
Pfoeh wacht al wel een tijdje hoor..


Het duurt wat langer omdat het nu handmatig toegevoegd moet worden door de Server eigenaar en dat zijn lennard/ruben niet. dus huren het van die man.

Dus als die man weg is duurt het inderdaad wat langer, maar heb gewoon geduld.
 

Zamir

New member
Maar weet je waarom je zo lang wacht One2xs heeft geen automatische VPS maken script , dat lukt bijna ook niet ik ken geen site die automatisch krijgt nadat je betaald zo werkt het gewoon niet , ja bij sommige is wel snel klaar bijv. in 3 uurtjes maar niet automatisch.
 

Zamir

New member
Sorry voor dubbel-post maar kan je niet kiezen wat voor Operating System je wilt zoals Ubuntu , Debian etc of zal de Systeem nog uitbreidingen bevinden?
 
Bovenaan