VPS server 1 down

Destyz

New member
Pakket VPS naam Verloopt op Status Opties
VPS 256 VPS235 22-06-2011 Actief Verleng Reboot ...

Dat is lekker.. Er lagen bestanden op waar ik 8uur aan gewerkt had en die nu foetsie zijn .. omg
cry.gif


Ik vind dat de slachtoffers wel een vergoeding moeten ontvangen..
 
G

Guest

Guest
Even excuseren aan de mensen die hun data kwijt zijn kan dus niet?
 

Rickhosting

New member
@ Kinazor

Ik maak backups van mijn bestanden, misschien is dat ook een idee voor jou, ooit bij na gedacht een backup te maken . Eerst je verstand gebruiken, daarna oordelen. Liteserver heeft het inderdaad al druk genoeg, hij heeft ook nog een normaal leven hoor jongens.

Dit proces gaat niet automatisch, actief betekend alleen dat hij niet verlopen is.
 

Destyz

New member
Raaoul (link):
Even excuseren aan de mensen die hun data kwijt zijn kan dus niet?


Kan ook maarja .. Dit komt echt hard aan .. Zoals Azdinn al zei bestanden waar je heel veel waarde aan hebt.. Zijn nu gewn weg zonder backup..
 
G

Guest

Guest
Destyz (link):

Raaoul (link):
Even excuseren aan de mensen die hun data kwijt zijn kan dus niet?


Kan ook maarja .. Dit komt echt hard aan .. Zoals Azdinn al zei bestanden waar je heel veel waarde aan hebt.. Zijn nu gewn weg zonder backup..



Dat is het minste wat je kan doen.
Dan nog denk ik dat de meeste mensen een vergoeding verwachten voor hun werk die nu foetsjie is
 

Luukvdo

New member
Destyz (link):
Pakket VPS naam Verloopt op Status Opties
VPS 256 VPS235 22-06-2011 Actief Verleng Reboot ...

Dat is lekker.. Er lagen bestanden op waar ik 8uur aan gewerkt had en die nu foetsie zijn .. omg
cry.gif


Ik vind dat de slachtoffers wel een vergoeding moeten ontvangen..

Mag ik je er even op wijzen dat ik nog niks gehoord heb over een vergoeding. Een beetje geduld is wel op zijn plek denk ik

Destyz (link):

Raaoul (link):
Even excuseren aan de mensen die hun data kwijt zijn kan dus niet?


Kan ook maarja .. Dit komt echt hard aan .. Zoals Azdinn al zei bestanden waar je heel veel waarde aan hebt.. Zijn nu gewn weg zonder backup..


Zoals eerder gezegd: het is nagenoeg onmogelijk om van een draaiende VPS een backup te maken. Als het al mogelijk is kost het ook nog eens bakken met geld
 

Rickhosting

New member
Op een draaiende server kan je geen backups maken, alle VPS servers worden traag. En je hebt de grootste kans dat alles misgaat, en dat je met het zelfde probleem zit als nu, graag wat respect voor die jongens hier. De meesten weten niet eens waar ze over praten, dus laat de jongens hun werk gewoon even doen nu, liteserver heeft het al druk genoeg namelijk. Ik vind een vergoeding onnodig, mensen maken het er zelf naar. Zetten illegale zooi op een VPS met heel weinig ram. Dan hebben hun een hoge load, en gaat de VPS swappen. Hier hebben anderen weer last van.

Ik hoorde ook iemand over een Runescape server, dat gaat niet op een 256mb VPS servertje hoor . Geef dan iets meer geld uit, en koop dan 1 van 1GB hier bij One2xs. Je hebt hier ook nog is Onbeperkt Dataverkeer, dat zie je haast nergens voor deze prijs.
Dus gelieve nog even wat geduld.
 

Luukvdo

New member
En waarom dan? Zolang de hoster niet bij de logs kan weten we niet waar de oorzaak ligt. Dit kan natuurlijk ook een user geweest zijn
 

Destyz

New member
Luuk ik wacht ook gewn af.. Maar ja ik dacht dat een backup niet nodig was ik had het niet over dat one2xs de backup mot maken
 

Thomx

New member
Habboradio (link):
Op een draaiende server kan je geen backups maken, alle VPS servers worden traag. En je hebt de grootste kans dat alles misgaat, en dat je met het zelfde probleem zit als nu, graag wat respect voor die jongens hier.
confused.gif
De meesten weten niet eens waar ze over praten, dus laat de jongens hun werk gewoon even doen nu, liteserver heeft het al druk genoeg namelijk. Ik vind een vergoeding onnodig, mensen maken het er zelf naar. Zetten illegale zooi op een VPS met heel weinig ram. Dan hebben hun een hoge load, en gaat de VPS swappen. Hier hebben anderen weer last van.

Ik hoorde ook iemand over een Runescape server, dat gaat niet op een 256mb VPS servertje hoor
emo.gif
. Geef dan iets meer geld uit, en koop dan 1 van 1GB hier bij One2xs. Je hebt hier ook nog is Onbeperkt Dataverkeer, dat zie je haast nergens voor deze prijs.
Dus gelieve nog even wat geduld.
wink.gif


Weet jij wel waar je over praat?
Niemand had dit verwacht en waarom zouw je grote backups maken en op je computer zetten.
met de backup word OS alles mee gebackupt dus je kan nagaan dat het grote aantal gigs zijn..
het is niet hun fout, op elke vps zit een limit Dataverkeer Geheugen.
Dus er is niets van waar wat je nu allemaal uitkraamt?
 

Ben

New member
Habboradio (link):
@ Kinazor

Ik maak backups van mijn bestanden, misschien is dat ook een idee voor jou, ooit bij na gedacht een backup te maken
emo.gif
. Eerst je verstand gebruiken, daarna oordelen. Liteserver heeft het inderdaad al druk genoeg, hij heeft ook nog een normaal leven hoor jongens.
confused.gif


Dit proces gaat niet automatisch, actief betekend alleen dat hij niet verlopen is.


LOL
schater.gif
?

40gb+ ELKE DAG?
schater.gif


edit:

Met 512mb kom ik toe voor 80+ players.
 

Thomx

New member
Kinazor (link):

Habboradio (link):
@ Kinazor

Ik maak backups van mijn bestanden, misschien is dat ook een idee voor jou, ooit bij na gedacht een backup te maken
emo.gif
. Eerst je verstand gebruiken, daarna oordelen. Liteserver heeft het inderdaad al druk genoeg, hij heeft ook nog een normaal leven hoor jongens.
confused.gif


Dit proces gaat niet automatisch, actief betekend alleen dat hij niet verlopen is.


LOL
schater.gif
?

40gb+ ELKE DAG?
schater.gif



Je kan hem overwriten..
Maar alsnog.. Wie doet zoiets..
En ja. Runescape kan op 256MB.
Die habboradio doet nu zelf of hij veel weet?
yummie.gif


Habboradio

Quote:
De meesten weten niet eens waar ze over praten,
 

Ben

New member
40gb overwriten?

Dude, 70mb duurt bij mij al makkelijk een uurtje. En het ligt niet aan mijn speed.

edit:

Enja idd, hij weet niet over wat hij het heeft
emo.gif


Voor habboradio;

In principe kan ik met 512mb 400 players runnen.

2 players geeft me 0,5% serverload.
20 players dus 5%
200 players dus 50%
400 players dus 100%

nopompom.gif
 

Thomx

New member
Kinazor (link):
40gb overwriten?

Dude, 70mb duurt bij mij al makkelijk een uurtje. En het ligt niet aan mijn speed.

edit:

Enja idd, hij weet niet over wat hij het heeft
emo.gif


Ja idd. Zoiets moet de hostingbedrijf doen..
en op hun servers opslaan
Zo doen ze dat teminsten bij andere Hosting Bedrijfs..
 

Ben

New member
Ja, maar zoals je dan weer ziet blijft het onmogelijk voor hun om een backup te maken.

Ik hoop gewoon dat dit niet nog eens gebeurt.

edit: Bij anderen heb je een maslag;
 

Thomx

New member
Kinazor (link):
Ja, maar zoals je dan weer ziet blijft het onmogelijk voor hun om een backup te maken.

Ik hoop gewoon dat dit niet nog eens gebeurt.

edit: Bij anderen heb je een maslag;

Ik bedoel moet je zelf de bestanden binnenhalen of zetten hun de backup gewoon op hun eigen server?
 
Bovenaan