VPS server 1 down

Ninooo

New member
Lennard (link):

Hotelhorba (link):
Als ik julie was zou ik anderen site zoeken voor vps
wink.gif

Waar ik mijn vps heb worden wel back-ups gedaan
One2xs is nu zeer onprofessioneel bezig
Dan betaal je ook een stuk meer, of je hebt meukhosting uit Rusland of de VS ofzo.

Bovendien heeft het niets met professionaliteit te maken, het is een afweging zoals je wist als je het topic hebt gelezen.



Lennard zij ookal als je niet weet hoe je van je bestanden een backup kunt maken want, jij bent dus slim dat je een vps neemt dus dan moet je ook slim genoeg zijn om elke dag zelf je bestanden te backupen, opslaan whatever, Kan je dat niet neem dan gewoon een webhost met directadmin, die ze voor je automatisch kan maken.
 

Matthias

Active member
Vriendje (link):
Wat is het verschil tussen VPS en webserver eigenlijk??


Een VPS is een virtuele server met een eigen OS, waar je op kan installeren wat je wil, met evenveel mogelijkheden als een fysieke server.

Een webserver is een server met de nodige software erop geïnstalleerd om een website te hosten.
 

Antonn

New member
Matthias (link):

Vriendje (link):
Wat is het verschil tussen VPS en webserver eigenlijk??


Een VPS is een virtuele server met een eigen OS, waar je op kan installeren wat je wil, met evenveel mogelijkheden als een fysieke server.

Een webserver is een server met de nodige software erop geïnstalleerd om een website te hosten.



Wat kan je dan meer met VPS?
 

Thomx

New member
Vriendje (link):

Matthias (link):

Vriendje (link):
Wat is het verschil tussen VPS en webserver eigenlijk??


Een VPS is een virtuele server met een eigen OS, waar je op kan installeren wat je wil, met evenveel mogelijkheden als een fysieke server.

Een webserver is een server met de nodige software erop geïnstalleerd om een website te hosten.



Wat kan je dan meer met VPS?


Game Servers laten draaien. En andere Software..
 

Davidaap

New member
en niemand heeft medelijden met liteserver? lennard/ruben/luukvdo

Als je te horen krijgt dat al je data corrupt is dan denk je ook wel even *PIEP*
geeft ook aardig wat stress.
 

Remonb

New member
Davidaap (link):
en niemand heeft medelijden met liteserver? lennard/ruben/luukvdo

Als je te horen krijgt dat al je data corrupt is dan denk je ook wel even *PIEP*
geeft ook aardig wat stress.


inderdaad, heel leuk enzo dat jullie wat langer moeten wachten, maar liteserver heeft hier aardig wat werk van. jullie zullen toch wat gedult op moeten brengen. sterker nog, als het goed is zou het alweer kaar moeten zijn
 

Azdin

New member
Alles werkt inderdaad gewoon weer, vandaag wel een klein ddosje gehad maar dat was na een paar minuten opgelost.
smile.gif
 

Ezeltje

New member
Zal ik dan eens reageren, zeer slecht de virtualisatie van one2xs en liteserver. Een echte vps hoster koopt ten eerste Windows VLK (Volume License), dan heeft iedereen de mogelijkheid om te kiezen uit Linux(daar hebben we het nu niet over), Windows server 2008, Windows server 2003, ja die mogelijkheid is er al voor 200 euro. En dat zouden jullie wel ervoor over hebben hoop ik.
En ja, ook als je een goed systeem had, was dit niet gebeurd, zal het bestellen en aanmaken van vpsen automatisch gaan, dus automatische aangemaakte isos etc installeren, veel gemakkelijker dan deze prutzooi hier.
Daarom raad ik je ook af om een vps server bij one2xs te kopen, en dat was mijn woord.

De mensen van one2xs, als jullie willen geef me maar hier een warn voor maar dit is nou vrijheid van meningsuiting.
En ja, windows xp vpsen horen geen eens te bestaan.
 

Marjolein

Miss Marjolein
@ Ezeltje: dank je voor je mening maar hier werd volgens mij niet naar gevraagd? Maar dit topic ging over een shared hosting server, niet over de manier waarop one2xs hun vpsen installeert en verkoopt.

@Azdinn: Geen idee, het is overmacht waar ook liteserver niks aan kan doen. Het is niet zo dat het aan slecht onderhoud ligt of zo. Maar goed, het is aan Lennard en Ruben om dit te bepalen.
 

Luukvdo

New member
Ezeltje (link):
Zal ik dan eens reageren, zeer slecht de virtualisatie van one2xs en liteserver. Een echte vps hoster koopt ten eerste Windows VLK (Volume License), dan heeft iedereen de mogelijkheid om te kiezen uit Linux(daar hebben we het nu niet over), Windows server 2008, Windows server 2003, ja die mogelijkheid is er al voor 200 euro. En dat zouden jullie wel ervoor over hebben hoop ik.

Probleem is dat die 200 euro van onze winst af gaat. Ik weet niet hoe groot die is voor de VPSen maar als er maar een paar mensen zijn die W2k3 server of W2k8 server gebruiken is dat gewoon niet te doen.

Ezeltje (link):
En ja, windows xp vpsen horen geen eens te bestaan.

Daar ben ik het mee eens, evenals Vista of W7, maar er zijn klanten die dat willen en dan krijgen ze dat mits het haalbaar is wat betreft RAM

Marjolein (link):
@ Ezeltje: dank je voor je mening maar hier werd volgens mij niet naar gevraagd? Maar dit topic ging over een shared hosting server, niet over de manier waarop one2xs hun vpsen installeert en verkoopt.

Volgens mij heet het topic toch VPS server 1 down
santabaard.gif
 

Luukvdo

New member
Ezeltje (link):
Degelijk heb ik toch gelijk dus..

Deels. Ik ben het met je eens dat WXP e.d. VPSen niet horen maar ik vind het een beetje jammer dat je onze VPS service volledig afkraakt
 

Ruben

New member
Het is inderdaad wat om over na te denken, maar als ik kijk hoeveel mensen er Windows server willen dan is dat aantal erg laag. De meeste VPSen die wij leveren zijn met visuele ondersteuning, en dan gaat het dus om Windows XP of Ubuntu. Windows server wordt in verhouding erg weinig besteld. Daarbij komt dat Ubuntu server, CentOS en Debian ook prima gratis alternatieven zijn. Op dit moment is het aantal VPSen wat wij verwerken nog niet dusdanig hoog dat zon licentie zin heeft, zeker niet wanneer je kijkt naar het aantal Windows server VPSen er zijn.
Verder wat het betreft het systeem, waarom zou zoiets niet gebeurd zijn wanneer er gebruik zou worden gemaakt van het systeem wat jij noemt?
 

Ruben

New member
Dat heeft niets met het systeem te maken wat er op draait, in dit geval is het gewoon fout gegaan met de server; daar bokst geen software tegenop.
 

Lennard

Active member
Je hebt nog nooit een VPS hier gekocht. Je hebt dus geen idee hoe het werkt en weet totaal niet waarover je praat.

Ga dan gewoon weg en koop ergens anders je VPS ipv hier beetje aan stemmingmakerij te doen.
 
Bovenaan