vrienden

Rickss

Active member
Hey mensen,

is het een leuk idee om vrienden toe tekunnen voegen? en als iemand online komt dat dat rechts onder in beeld komt?

Rick,
 

Luukvdo

New member
Het is hier geen hyves
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Luukvdo (link):
Het is hier geen hyves
emo.gif

redface.gif
echt niet?

nee serieus, deze site gaat over domeinen en hosting, wat moet ik hier nou met een vriendenboek?
 

Jesse

New member
Hier heb je vrij weinig aan, One2xs is namelijk geen socialnetwork site. Je kan al zien of iemand online is (forum index). Dit lijkt me meer dan genoeg. Wat voor nuttige bijdrage heeft het trouwens als je kan zien of iemand online is (op jouw manier dan).

@Luuk hyves faalt zowiezo al, alleen al omdat de telegraaf de eigenaar is
cry.gif
 

Rickss

Active member
maar als je fafo scripter online moet zijn en er komt zon dingetje onderin beeld van, je scripter is online.. dat lijkt me wel leuk..
 

Robbert

New member
Rickss (link):
maar als je fafo scripter online moet zijn en er komt zon dingetje onderin beeld van, je scripter is online.. dat lijkt me wel leuk..

Dan vraag je zijn msn en dan komt er een schermpje van msn rechtsonderin?
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Superb (link):
En niet te vergeten: De crew van one2xs wordt dan volgespamd met vriendenverzoeken
emo.gif


Je kan het in je profiel dan uitzetten?

En je kan dan gewoon op een profiel van iemand een notificatie aanzetten dat als hij of zij online komt dat je er een melding van krijgt ofzo??

Maar ik vind het sowieso een nutteloos idee
emo.gif

En het lijkt mij net zoals bij hyves echt irritant...
nerd.gif
 

Sjoerd

Active member
Xjessex (link):

Superb (link):
En niet te vergeten: De crew van one2xs wordt dan volgespamd met vriendenverzoeken
emo.gif


Je kan het in je profiel dan uitzetten?

En je kan dan gewoon op een profiel van iemand een notificatie aanzetten dat als hij of zij online komt dat je er een melding van krijgt ofzo??

Dat is allemaal al helemaal nutteloos voor een site waar je punten kan verdienen voor een gratis hosting + domein ?
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Sjoerd (link):

Xjessex (link):

Superb (link):
En niet te vergeten: De crew van one2xs wordt dan volgespamd met vriendenverzoeken
emo.gif


Je kan het in je profiel dan uitzetten?

En je kan dan gewoon op een profiel van iemand een notificatie aanzetten dat als hij of zij online komt dat je er een melding van krijgt ofzo??

Dat is allemaal al helemaal nutteloos voor een site waar je punten kan verdienen voor een gratis hosting + domein ?
emo.gif



Kijk mijn volledige bericht nou eens?
 

Sjoerd

Active member
Xjessex (link):

Sjoerd (link):

Xjessex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Superb (link):
En niet te vergeten: De crew van one2xs wordt dan volgespamd met vriendenverzoeken
emo.gif






Je kan het in je profiel dan uitzetten?

En je kan dan gewoon op een profiel van iemand een notificatie aanzetten dat als hij of zij online komt dat je er een melding van krijgt ofzo??

Dat is allemaal al helemaal nutteloos voor een site waar je punten kan verdienen voor een gratis hosting + domein ?
emo.gif



Kijk mijn volledige bericht nou eens?

Dat zag ik, maar ik reageerde alleen op het eerste deel
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Sjoerd (link):

Xjessex (link):

Sjoerd (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Xjessex (link):

Superb (link):
En niet te vergeten: De crew van one2xs wordt dan volgespamd met vriendenverzoeken
emo.gif


Je kan het in je profiel dan uitzetten?

En je kan dan gewoon op een profiel van iemand een notificatie aanzetten dat als hij of zij online komt dat je er een melding van krijgt ofzo??





Dat is allemaal al helemaal nutteloos voor een site waar je punten kan verdienen voor een gratis hosting + domein ?
emo.gif



Kijk mijn volledige bericht nou eens?

Dat zag ik, maar ik reageerde alleen op het eerste deel
biggrin.gif



Okeey dan
thumbsup.gif

Maar idd erg nutteloos voor one2xs
emo.gif
 
Bovenaan