waar is de fon-kliklink?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjolein

Miss Marjolein
Je had een paar dagen die Fon-kliklink voor 0,02 punten....
waar is die gebleven? er stond bij dat die voor 12 maanden geldig zou zijn
confused.gif

(dus ik heb die link overal op mijn websites geplaatst maar nu doet ie het al niet meer)
 

Kjeld

New member
Nou, als er niet geklikt wordt loopt ie na 12 maanden automatisch af, maar er wordt natuurlijk wel heel veel op geklikt, dus dan is Merlin zo door zijn adverteerderssaldo heen..

Het zou misschien beter geweest zijn als er stond: Nog 12 maanden geldig, zolang de voorraad strekt. (of iets dergelijks
emo.gif
)
 

Daoloth

New member
Marjolein:
maar waarom staat er dan bij dati e 12 maanden geldig is
confused.gif


Als eenmaal je adverteerders saldo op is/ of de kliks zijn op dat stopt hij ook automatisch.
 

Marjolein

Miss Marjolein
kan dit dan voortaan niet anders aangegeven worden?
geldigheid: tot het max aantal kliks is bereikt (met eventueel het aantal erbij) met een maximum duur van 12 maanden.

Ik vind het zeer irritant als ik steeds al mijn kliks steeds moet aanpassen.
Op deze manier weet ik of het de moeite waard is om die kliklinks op me sites te plaatsen of juist niet.
 

Merlin

New member
Marjolein:
kan dit dan voortaan niet anders aangegeven worden?
geldigheid: tot het max aantal kliks is bereikt (met eventueel het aantal erbij) met een maximum duur van 12 maanden.

Ik vind het zeer irritant als ik steeds al mijn kliks steeds moet aanpassen.
Op deze manier weet ik of het de moeite waard is om die kliklinks op me sites te plaatsen of juist niet.


Ik ben op zich ook wel voorstander om er iets achter te zetten als:
[x/y] => Dus bijvoorbeeld [200/900] keer geklikt...

Maarja, dan weet je het als nog niet zeker, want een adverteerder kan ten aller tijden zijn advertentie stoppen... (en als er meerdere advertenties lopen is het max aantal kliks niet te berekenen)
 

Merlin

New member
Iets van een functie om het te laten melden via PB als een advertentie gestopt is, zou misschien wel handig zijn...
 

Marjolein

Miss Marjolein
Er hoeft van mij niet bij te staan hoe vaak er al geklikt is....
Ik denk dat iedereen zelf dan wel ongeveer kan inschatten of het de moeite waard is om deze link op je website te plaatsen of alleen maar je vrienden ( of wathever) te laten klikken.
 

Lennard

Active member
Bij de kliklinks staat er nu bij wat het maximale aantal kliks is wat nog gehaald kan worden.
Bij de doeadvertenties doe ik dat niet omdat daar het adverteersaldo enorm kan schommelen doordat hij ook kliks kan afkeuren en dan weer nieuw saldo krijgt zegmaar.

@ Merlin: Alle 500+ leden een PM sturen als een actie is verlopen terwijl maar 10 leden hem gebruiken is ook niet echt een optie.. Dan zou je kunnen kijken wie de afgelopen week > 1 klik op die advertentie heeft gehad of via abonnementen werken (klik hier als je op de hoogte gehouden wilt worden als deze advertentie wordt stopgezet) oid, maar dan moet je het ook weer beveiligen om te voorkomen dat een gebruiker niet 100 PMs krijgt als een adverteerder een paar keer zijn advertenties aan- en uitzet.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Het is perfect zo Lennard, veel duidelijker nu
smile.gif

heel erg bedankt!
Hier kan wat mij betreft een slotje op
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan