Wachtwoord resetten host

Azdin

New member
Ik kan mijn wachtwoord niet resetten van mijn host. Ik krijg de volgende melding:

Wachtwoord vergeten
Ai, er ging iets niet helemaal goed, geloof ik. Om een of andere reden is het niet gelukt om je een nieuw wachtwoord toe te sturen.
Het kan zijn dat de server onbereikbaar is; probeer het daarom over een paar minuten nog eens. Zie je dan nog steeds dit bericht? Neem dan even contact met ons op!
 

Lennard

Active member
Raar, werkt het nu nog steeds niet?
If nee; gaat het om je host op server 4 of die op server 1? Dan test ik het ook even. Net getest met een pakketje en dat werkte namelijk wel.
 

Ducksite

New member
Hoi allen

Toffe website.. echter zit ik met een probleem nu: de database doet het niet meer.. site was ook eventjes niet meer bereikbaar vanochtend maar nu gelukkig wel.
Maar database doet het nog steeds niet merk ik als ik de site bezoek.. en: vooral: ik raak niet ingelogd om de website aan te passen en zelf eens naar de database te kijken..

Moet ik een bericht sturen of werkt het ook via het forum?

Groeten, Donald

server 3
ik zie ook dat de nameservers van naam gewijzigd zijn? met anne en bob of zoiets?

toevoeging op wo 19 oktober 2016, 13:31:16:

Hmmmm ik heb de eerste bug ontdekt.. ik heb het wachtwoord laten resetten en ik kreeg een nieuw voor server 3 maar ik moet inloggen op server 1 ? http://s1.one2xs.com:2222/ is toch server 1 terwijl ik vroeger op s3 zat. Er staat nog steeds dat ik op server 3 ben maar het inloggen moet op s1 ?

Groeten.. nu eens naar de database kijken.

toevoeging op wo 19 oktober 2016, 13:33:43:

Hmmm inderdaad ik denk dat er een bug zit tussen de servers.. als ik inlog en kijk bij de databases staan mijn twee er nog tussen, maar als ik inlog via myphp dan krijg ik een lege (test) overzicht te zien.
 

Ducksite

New member
Op de plusjes vind ik de twee databases terug.. oef! niks verloren dus! Maar ik kan met mijn config blijjkbaar geen verbinding meer maken met die databases: er staat op de site:

Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in /home/ducksite/domains/ducksite.s3.one2xs.com/public_html/config.php on line 10
 

Luukvdo

New member
De mysql extensie werkt niet meer sinds PHP 7, je zult dus moeten upgraden naar tenminste mysqli
 

Ducksite

New member
Okay bedankt voor je advies Luukvdo.
Ik merk inderdaad als ik inlog via myphp dat ik in versie 7.0.11 zit terwijl via DirectAdmin er nog steeds de 5.5 staat. Kan ik best gewoon nog eens bevestigen van versie 5.5 of moet ik wat nieuwe mysqli leren?

Hoe met dat geswitch tussen s1 en s3 ?
 

Lennard

Active member
Ducksite (link):
Okay bedankt voor je advies Luukvdo.
Ik merk inderdaad als ik inlog via myphp dat ik in versie 7.0.11 zit terwijl via DirectAdmin er nog steeds de 5.5 staat. Kan ik best gewoon nog eens bevestigen van versie 5.5 of moet ik wat nieuwe mysqli leren?

Hoe met dat geswitch tussen s1 en s3 ?
De MySQL module is inderdaad niet automatisch ingeschakeld voor PHP 5.4 en PHP 5.5. Op dit moment ben ik bezig om die voor alle gebruikers weer te activeren, dus als je me twee minuten geeft dan wijzig ik m eerst bij jou even.
 

Ducksite

New member
Super!
Bedankt voor de snelle feedback en handelingen! Top!

Ik zal zelf geleidelijkaan eens die mysqli bestuderen en overschakelen naar de php 7

Groeten en tof te zien dat er zon levendig forum is hier. Was hier nog niet eerder verzeild geraakt.
 
Bovenaan