Wallie

Sebas

Active member
3.6 // edit: Verkeerd nagedacht
wink.gif
 

Lennard

Active member
Niet helemaal.
Er gaan 20 % transactiekosten vanaf, dus blijft er 4 euro over.
Voor die 4 euro geldt 1 euro = 0,8 punt, dus 4 euro = 3,2 punt, als ik t goed uitreken.
 

Lennard

Active member
Nee, want het is niet de normale manier.

Binnenkort komt er een directe optie voor leden om punten via Wallie te kopen, daar komt een mooi tabelletje bij hoeveel punten je per euro krijgt.
 

Paradox

New member
Lennard:
Niet helemaal.
Er gaan 20 % transactiekosten vanaf, dus blijft er 4 euro over.
Voor die 4 euro geldt 1 euro = 0,8 punt, dus 4 euro = 3,2 punt, als ik t goed uitreken.


Dan reken je het goed uit, dit gaat wel om een klik advertentie!

4 dec, om 13:35 Geklikt op Only for paradox! 3,2
 

Lennard

Active member
Vandaag of morgen komt er voor de leden ook een optie om zelf Wallie in te wisselen voor punten.
 

Sebas

Active member
Lennard:
Vandaag of morgen komt er voor de leden ook een optie om zelf Wallie in te wisselen voor punten.


Mooi zo
smile.gif
 

Lennard

Active member
Nog niet.
Helaas krijg ik de testmethode van PayPal niet aan de praat, dus testen is onmogelijk nu.
Ik heb inmiddels wel een paar eurie op mn PayPal account, dus ga ik daar mee testen.

PayPal komt sowieso eerst voor de adverteerders; als dat naar behoren werkt komt het heel misschien later ook voor leden.

De bedoeling van one2xs is dat de leden gratis voor een host en / of domein kunnen sparen, ik weet niet of betalen via bellen, smsen, wallie, paypal en ideal aan dat idee veel bijdragen.
 

Merlin

New member
Lennard:
Nog niet.
Helaas krijg ik de testmethode van PayPal niet aan de praat, dus testen is onmogelijk nu.
Ik heb inmiddels wel een paar eurie op mn PayPal account, dus ga ik daar mee testen.

PayPal komt sowieso eerst voor de adverteerders; als dat naar behoren werkt komt het heel misschien later ook voor leden.

De bedoeling van one2xs is dat de leden gratis voor een host en / of domein kunnen sparen, ik weet niet of betalen via bellen, smsen, wallie, paypal en ideal aan dat idee veel bijdragen.


Bovendien schrikt het vooral veel jongere leden af, als ze overal betaal methoden zien... Dan denken ze al gouw van... laaaaaaat maar
yummie.gif
 

Merlin

New member
Lennard:
Ja daarom, dus we gaan er eerst goed over nadenken of we PayPal wel erbij willen.


Mja, voor adverteerders lijkt het me persoonlijk sowieso een must-have...
 

Remi

New member
Of dat je bij registreren iets kan aanvinken van ik wil betaalmodules kunnen zien net zoals bij offtopic gedeelte
emo.gif
 

Lennard

Active member
@ Merlin: Voor adverteerders komt het er sowieso.

Over de opties voor leden horen jullie t later wel als we er een mening over hebben, we gaan in ieder geval accentueren dat je ook zónder de betaalopties je host en domein bij elkaar kunt sparen.
 

Merlin

New member
Lennard:
Over de opties voor leden horen jullie t later wel als we er een mening over hebben, we gaan in ieder geval accentueren dat je ook zónder de betaalopties je host en domein bij elkaar kunt sparen.


Ja das ook wel nodig denk ik... Das immers het hele doel van one2xs
smile.gif
 
Bovenaan