Watchlist

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij wilde Lennard nadat hij zijn studie had afgerond verder werken aan missende features.

Komt de watchlist dan terug? Ik verwacht van wel.
 
G

Guest

Guest
Janm (link):
Ja



Dylan (link):
Nee


Goede support hier.
Twee antwoorden, volledig tegenstrijdig en beide zonder enige onderbouwing / argumenten.
Nee hier heb ik wat aan
emo.gif
 

Luuko

Active member
Jessee (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Janm (link):
Ja








Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Nee






Goede support hier.
Twee antwoorden, volledig tegenstrijdig en beide zonder enige onderbouwing / argumenten.
Nee hier heb ik wat aan
emo.gif




Nee dat klopt ja.
 
G

Guest

Guest
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jessee (link):

Janm (link):
Ja



Dylan (link):
Nee


Goede support hier.
Twee antwoorden, volledig tegenstrijdig en beide zonder enige onderbouwing / argumenten.
Nee hier heb ik wat aan
emo.gif








Nee dat klopt ja.



Hier heb ik ook echt geen ene kut aan Luuko.
 

Lennard

Active member
Ik weet niet of ie komt. Rond de zomer komen er een aantal nieuwe features en wordt er een aantal niet-cruciale bugs weggewerkt, of de watchlist daar ook onder valt durf ik zo niet te zeggen.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Ik weet niet of ie komt. Rond de zomer komen er een aantal nieuwe features en wordt er een aantal niet-cruciale bugs weggewerkt, of de watchlist daar ook onder valt durf ik zo niet te zeggen.


Ah oké, thanks
smile.gif
 

Lennard

Active member
Aarclay (link):
Ik mis hem wel. Zijn alle topics die daar nog in stonden wel bewaard dan?
Alle data van one2xs v1 is er nog. De data staat niet in de huidige database (enkel de gebruikte data is overgezet), maar mocht de watchlist terugkomen dan komen ook de topics die daarin stonden terug.
 

Aarclay

Active member
Lennard (link):
Ik weet niet of ie komt. Rond de zomer komen er een aantal nieuwe features en wordt er een aantal niet-cruciale bugs weggewerkt, of de watchlist daar ook onder valt durf ik zo niet te zeggen.

AL wat bekend over de nieuwe updates
smile.gif
?
 

Lennard

Active member
Aarclay (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Ik weet niet of ie komt. Rond de zomer komen er een aantal nieuwe features en wordt er een aantal niet-cruciale bugs weggewerkt, of de watchlist daar ook onder valt durf ik zo niet te zeggen.





AL wat bekend over de nieuwe updates
smile.gif
?

Nee, helaas. Er zijn achter de schermen een aantal features uitgerold omdat daar nog wat achterstallige werkzaamheden waren, plus nog een aantal bugfixes en andere kleine wijzigingen.
 
Bovenaan