Welkom op een gloednieuwe one2xs!

Jordy

New member
Echt nice!

@Tessa en @Wouter, ik dacht dat jullie zeker wisten dat het concept (punten en advertenties) er niet uitgingen?
wink.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Jordy (link):
Echt nice!

@Tessa en @Wouter, ik dacht dat jullie zeker wisten dat het concept (punten en advertenties) er niet uitgingen?
wink.gif



Schijn bedriegt!
 

Jordy

New member
Wouterr (link):

Jordy (link):
Echt nice!

@Tessa en @Wouter, ik dacht dat jullie zeker wisten dat het concept (punten en advertenties) er niet uitgingen?
wink.gif



Schijn bedriegt!



Hahah, maakt verder ook niet uit maar blij dat dit er helemaal uit is
smile.gif

Ik heb toen in het begin al gezegd, gooi dat eruit en kijk naar de community want dat maakt One2xs nu bijzonder.
smile.gif
 

Aarclay

Active member
Kitnkiller (link):
Contact opnemen
Hier nog wel het probleem dat er op random paginas wel het contactformulier in het menu staat, en op andere niet.

Verder tof die updates
Edit: Zie dat One2xs links automatisch worden aangepast naar de paginanaam, vet gemaakt
redface.gif
Als je tijd vrij hebt hier ook een uitlegje over?
heart.gif


Aan de hand van de links van one2xs haalt hij gewoon de titel op. een preg_replace_callback() meen ik.
 

Azdin

New member
Hoe zit het met de (sms/bel)-API eigenlijk? Voorheen kreeg je punten natuurlijk, maar ik zie dat het systeem niet meer werkt momenteel. Verdwijnt dat ofzo?
 

Lennard

Active member
Azdin (link):
Hoe zit het met de (sms/bel)-API eigenlijk? Voorheen kreeg je punten natuurlijk, maar ik zie dat het systeem niet meer werkt momenteel. Verdwijnt dat ofzo?

Oja.
shutup.gif

Ik kan ze weer online brengen maar in uitgeklede vorm zonder transactieoverzichten erbij, heb je daar wat aan? Eventueel kun je wel een PM krijgen per betaling die er binnenkomt.
 

Azdin

New member
Lennard (link):

Azdin (link):
Hoe zit het met de (sms/bel)-API eigenlijk? Voorheen kreeg je punten natuurlijk, maar ik zie dat het systeem niet meer werkt momenteel. Verdwijnt dat ofzo?

Oja.
shutup.gif

Ik kan ze weer online brengen maar in uitgeklede vorm zonder transactieoverzichten erbij, heb je daar wat aan? Eventueel kun je wel een PM krijgen per betaling die er binnenkomt.

Dat zou wel chill zijn.
smile.gif
Hoeft echt niet heel uitgebreid te zijn nee, als t maar werkt iig.
 

Lennard

Active member
Azdin (link):

Lennard (link):

Azdin (link):
Hoe zit het met de (sms/bel)-API eigenlijk? Voorheen kreeg je punten natuurlijk, maar ik zie dat het systeem niet meer werkt momenteel. Verdwijnt dat ofzo?

Oja.
shutup.gif

Ik kan ze weer online brengen maar in uitgeklede vorm zonder transactieoverzichten erbij, heb je daar wat aan? Eventueel kun je wel een PM krijgen per betaling die er binnenkomt.

Dat zou wel chill zijn.
smile.gif
Hoeft echt niet heel uitgebreid te zijn nee, als t maar werkt iig.



Ga ik morgen (proberen te) fixen!
 

Tessa

Secretatessa
Jordy (link):
Echt nice!

@Tessa en @Wouter, ik dacht dat jullie zeker wisten dat het concept (punten en advertenties) er niet uitgingen?
wink.gif



Ik heb nooit gezegd dat ik het zeker wist, het leek me alleen vrij sterk.
wink.gif
 

Mcpoesen

Member
Lennard nice cp kun je nu ook van nieuwe, en is dit een cms? En waarom was het zo "secret"
 

Luuko

Active member
Mcpoesen (link):
Lennard nice cp kun je nu ook van nieuwe, en is dit een cms? En waarom was het zo "secret"


Nee dit is geen cms...
 

Luuko

Active member
Mcpoesen (link):
Lijkt er wel op, de forum is het zelfde alleen ander kleuren


Dan kijk je niet helemaal goed denk ik
 

Jordy

New member
Tessa (link):

Jordy (link):
Echt nice!

@Tessa en @Wouter, ik dacht dat jullie zeker wisten dat het concept (punten en advertenties) er niet uitgingen?
wink.gif



Ik heb nooit gezegd dat ik het zeker wist, het leek me alleen vrij sterk.
wink.gif




Zo kwam het anders wel over
clown.gif


Ah, ik geniet ook dat ik toch een beetje gelijk heb hahah!
bloos.gif


toevoeging op di 18 oktober 2016, 07:13:37:

@Lennard, omdat je nu een nieuwe One2xs hebt gaan er dan ook dingen veranderen zoals promotie? Wil je oude leden hier naar toe halen door een e-mailtje te sturen naar iedereen?

Of is je plan om even helemaal geen reclame te maken voor One2xs? Kan ook, ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren.
 

Jordy

New member
En ik weet niet of dat het al op de planning stond maar een mooier logo?
Denk dat het logo een grote opfrisbeur kan gebruiken.
 
Bovenaan