Welkom op een gloednieuwe one2xs!

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Momenteel moet je de nieuwe site nog zien als Beta. Als alles weer naar behoren werkt en alle bugs weer uit de code gehaald zijn gaat Lennard pas weer kijken naar promotie.
 

Mcpoesen

Member
Het is wel gelijk weer drukker
smile.gif

Waar is de live chat
confused.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Momenteel zijn er nog bijna geen modereerfuncties. Zo zijn wij als staff ook allemaal nog klant. Dit zal in de komende weken nog aangepast worden.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dit wil overigens niet zeggen dat je nu plots je niet meer aan de regels hoeft te houden. Dat wordt uiteraard alsnog bestraft
wink.gif
 

Lennard

Active member
Waarschuwingen zijn bewust weggelaten; ik denk dat iedereen inmiddels wel oud genoeg is om zich te kunnen gedragen.
biggrin.gif
Zo niet, dan is komt er altijd nog de banfunctie.
 
G

Guest

Guest
Mcpoesen (link):
Daar heb ik nog steets nachtmerries van brrrrrr....


Ik vraag mij af waarom... Werkelijk waar geen idee.
 

Lennard

Active member
Dylan (link):
Gebruikt one2xa.com nu HTTP2 met Push?


Ja. De eerste keer dat je one2xs bezoekt krijg je een berg headers mee zodat je browser meteen weet welke bestanden hij nodig heeft voor de pagina, en dus niet hoeft te wachten tot de rest geladen is.
Voorbeeldje (laadtijd haalt hier niets uit omdat ie net met server push wat trager reageerde, maar gemiddeld scheelt het toch wel wat):

Zonder server push; je ziet duidelijk dat de onderste lading bestanden pas later wordt ingeladen, waardoor je browser daar op moet wachten:
8v23Yms.png


Met server push zie je dat je browser meteen alle bestanden al ophaalt:
MwlDJOF.png


waardoor je browser eerder klaar is met renderen.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Lennard (link):

Dylan (link):
Gebruikt one2xa.com nu HTTP2 met Push?


Ja. De eerste keer dat je one2xs bezoekt krijg je een berg headers mee zodat je browser meteen weet welke bestanden hij nodig heeft voor de pagina, en dus niet hoeft te wachten tot de rest geladen is.
Voorbeeldje (laadtijd haalt hier niets uit omdat ie net met server push wat trager reageerde, maar gemiddeld scheelt het toch wel wat):

Zonder server push; je ziet duidelijk dat de onderste lading bestanden pas later wordt ingeladen, waardoor je browser daar op moet wachten:
8v23Yms.png


Met server push zie je dat je browser meteen alle bestanden al ophaalt:
MwlDJOF.png


waardoor je browser eerder klaar is met renderen.



Hoe heb je het geconfigureerd dan? Het is niet iets wat automatisch meekomt, dacht ik.
 

Lennard

Active member
Wouterr (link):

Lennard (link):

Dylan (link):
Gebruikt one2xa.com nu HTTP2 met Push?


Ja. De eerste keer dat je one2xs bezoekt krijg je een berg headers mee zodat je browser meteen weet welke bestanden hij nodig heeft voor de pagina, en dus niet hoeft te wachten tot de rest geladen is.
Voorbeeldje (laadtijd haalt hier niets uit omdat ie net met server push wat trager reageerde, maar gemiddeld scheelt het toch wel wat):

Zonder server push; je ziet duidelijk dat de onderste lading bestanden pas later wordt ingeladen, waardoor je browser daar op moet wachten:
8v23Yms.png


Met server push zie je dat je browser meteen alle bestanden al ophaalt:
MwlDJOF.png


waardoor je browser eerder klaar is met renderen.



Hoe heb je het geconfigureerd dan? Het is niet iets wat automatisch meekomt, dacht ik.



Server Push an sich hoef je niet te configureren. Je moet wel de headers meegeven uiteraard, dat doe ik gewoon dynamisch in de code (check of iemand voor het eerst is -> stuur headers mee).


Codeblok:



1
2
3

[COLOR= #0000BB]<?php[/COLOR]
header[COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #DD0000]Link: <https://one2xs.com/css/style.css?v=77c5>; rel=preload; as=style[/COLOR][COLOR= #007700],[/COLOR] false[COLOR= #007700]);[/COLOR]
// enz[COLOR= #007700].[/COLOR]






Dat is alles. Het klinkt heftiger dan het in werkelijkheid is.
biggrin.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Lennard (link):

Wouterr (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Gebruikt one2xa.com nu HTTP2 met Push?






Ja. De eerste keer dat je one2xs bezoekt krijg je een berg headers mee zodat je browser meteen weet welke bestanden hij nodig heeft voor de pagina, en dus niet hoeft te wachten tot de rest geladen is.
Voorbeeldje (laadtijd haalt hier niets uit omdat ie net met server push wat trager reageerde, maar gemiddeld scheelt het toch wel wat):

Zonder server push; je ziet duidelijk dat de onderste lading bestanden pas later wordt ingeladen, waardoor je browser daar op moet wachten:
8v23Yms.png


Met server push zie je dat je browser meteen alle bestanden al ophaalt:
MwlDJOF.png


waardoor je browser eerder klaar is met renderen.



Hoe heb je het geconfigureerd dan? Het is niet iets wat automatisch meekomt, dacht ik.



Server Push an sich hoef je niet te configureren. Je moet wel de headers meegeven uiteraard, dat doe ik gewoon dynamisch in de code (check of iemand voor het eerst is -> stuur headers mee).


Codeblok:



1
2
3

[COLOR= #0000BB]<?php[/COLOR]
header[COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #DD0000]Link: <https://one2xs.com/css/style.css?v=77c5>; rel=preload; as=style[/COLOR][COLOR= #007700],[/COLOR] false[COLOR= #007700]);[/COLOR]
// enz[COLOR= #007700].[/COLOR]






Dat is alles. Het klinkt heftiger dan het in werkelijkheid is.
biggrin.gif




Oeh, fancy! Ik zie het inderdaad, interessant. Zou met een framework en alle ingebouwde HTML helpers zo gedaan moeten zijn.
worshippy.gif
 

Lego

New member
Wel leuk die nieuwe veranderingen, wel wennen,
Jammer dat sparen er uit is gegaan, daar zijn vele hiervoor hier lid geworden
wink.gif

Hopelijk komt het in de toekomst terug, ik kan helaas geen geld aan internet uitgeven
wink.gif

Maar wel nice gedaan
wink.gif
 

Rickbkkr

New member
Ziet er goed uit, Lennard! Mooi moment om na jaren weer opnieuw aan te melden bij One2xs, hopelijk wordt het weer zo actief als voorheen.

Kreeg bij de aanmelding wel een 500 error (vermoeddelijk bij het versturen van de mail, want die kwam niet) en vervolgens opnieuw mail aangevraagd en die wél ontvangen.

Update #1: WOHH, is het puntensysteem weg?

Update #2: "Na het afronden van je bestelling kun je in ons eigen VPS panel de VPS installeren."
Heb je een gaaf screentje hiervan, heb nog geen VPS nodig helaas.

Update #3: Is de Bestel-API van de MC servers weg?

Update #4 / suggestie: Betaalkosten (iDEAL) in de Winkelwagen. Wat dacht je van transactiekosten?
 

Jordy

New member
Lego (link):
Wel leuk die nieuwe veranderingen, wel wennen,
Jammer dat sparen er uit is gegaan, daar zijn vele hiervoor hier lid geworden
wink.gif

Hopelijk komt het in de toekomst terug, ik kan helaas geen geld aan internet uitgeven
wink.gif

Maar wel nice gedaan
wink.gif



Ze hebben het puntensysteem eruit gelaten omdat adverteren niet zoveel zin heeft, klik en doe advertenties kreeg je bijna niks van. Dan kan je veel beter zeggen we doen alleen in echte euros want dat werkt beter.

Wat kost een domeinnaam nou tegenwoordig? 2 euro kun je hem echt wel voor krijgen dat is geen geld. Omrekenen per maand al helemaal niet.
 
Bovenaan