Welkomstactie afgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Arjan:
Dan geef ik ook even mn mening dat jij het niet verdient..

Ik snap je punt niet en snap al helemaal niet waarom je dat hier moet melden? Merlin heeft gewoon gewonnen, niemand houd jou tegen om geen 26 domeinen te kopen.

Als iemand miljonair is en hij wint iets met de staatsloterij ga je toch ook zeuren hij verdient het niet?

Als een miljonair de jackpot wint dan zeg ik ook in mijzelf: Dat verdient die krent niet. Okee, het is dan niet zo erg dat ik die gast ga opzoeken. Maar Ik zou dan inderdaad wel zeuren dat hij het niet verdiende.

En Ik zeg ook helemaal nergens dat ik het zelf wel verdien. Ik gaf aleen mijzelf als voorbeeld voor iemand die geen domeinen heeft. Ikzelf heb ook geen moeite gedaan om deze actie te winnen en merlin moet vooral blij zijn met zn domein. maar ik ben en blijf van mening dat hij het niet verdient en sluit hiermee de discussie af. Ik reageer dus niet meer op mensen die op mij reageren. PEace out
worshippy.gif
 

Publitime

New member
Guildjuhh:
Mwah ik ga je niet echt feliciteren, sorry. Ik vind dat iemand ander had verdient. Jij hebt al 26 domeinen(ookal heb je er 0 via one2xs), terwijl er mensen zijn (ik bijvoorbeld, eerlijk toegegeven) die geen enkel domein hebben. Dusja.. Sorry ik vind het niet verdient...


Jou reactie is gewoon ongepast!
Wij proberen hem te feliciteren en wat doe jij kritiek geven?!
Merlin heeft misschien veel domeinen ok maar hij heeft deze wedstrijd eerlijk gewonnen!
Ik zal zelf meer zeggen dankzij Merlin werd de wedstrijd verlengt met een maand zodat anderen nog extra kansen kregen!
Als Merlin wou kon hij zeggen aan Lennard of Ruben Nee verleng de actie niet ik wil mijn domein!
 

Ruben

New member
We hebben de actie al een maand verlengd om andere mensen een kans te geven.

Ik weet niet eens of Merlin zijn domeinnaam wel gaat claimen, want volgens mij boeit het hem vrij weinig dat ie gewonnen heeft maar het boeit hem meer dat er meer leden op one2xs zijn.

Laten we het gezellig houden hier en ontopic blijven
 

Publitime

New member
Inderdaad dit zeg ik toch ook dat de actie is een maand verlengt.
Merlin, je hebt dit verdient dus proficiat!
wink.gif
 

Sebas

Active member
Erik:
Lennard-Moet-Hyves.nl


is het dan niet al tijd dat lennard hyves moet? heb er niemand over gehoord nadat die nog 7/8 leden moest
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan