Wijziging domeinnamen server 1

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Deze mededeling geldt alleen voor leden met een host op webserver 1!

Zoals jullie weten krijg je bij het bestellen van een host een gratis subdomein bij je host.
Op server 2 is dat gebruikersnaam.s2.one2xs.com, op server 1 is dat gebruikersnaam.s1.one2xs.com.
Voorheen, toen we nog maar één server hadden, kreeg iedereen gebruikersnaam.one2xs.com.
Bij deze willen we melden dat de gebruikersnaam.one2xs.com domeinnamen per 14 februari niet meer werken. Je zult je website dus moeten wijzigen in een gebruikersnaam.s1.one2xs.com.

Zoals gezegd geldt dit alleen voor leden op server 1. In dit overzicht kun je zien op welke server je staat.

Hoe wijzig ik mijn domeinnaam?
Je logt in op DirectAdmin, je klikt op "Domein Setup", je klikt op "Domein Aanpassen", je selecteert de domeinnaam die je wil wijzigen en in het tweede vakje vul je gebruikersnaam.s1.one2xs.com in.

Mocht er iets niet lukken dan kun je dat hier of in een ticket melden, we helpen je er graag mee.

Groet,
one2xs
 

Krm

Active member
Ok dit staat wel netter vind ik
biggrin.gif
 

Luukvdo

New member
En nu kan er door mensen op server 1 niet meer geklooid worden waardoor subdomeinen op server 2 niet meer werken
emo.gif
 

Habbof

New member
Kan iedereen zijn domein dan zo veranderen?

Dus dat mensen van .s2.one2xs.com ook gewoon zelf kunnen veranderen in .s1.one2xs.com

Of moet er dan ook iets geregeld worden bij one2xs.com zelf?
 

Sjoerd

Active member
Habbof (link):
Kan iedereen zijn domein dan zo veranderen?

Dus dat mensen van .s2.one2xs.com ook gewoon zelf kunnen veranderen in .s1.one2xs.com

Of moet er dan ook iets geregeld worden bij one2xs.com zelf?
subdomeinen van one2xs.com moeten nu gewoon zo worden: *.s1.one2xs.com
en bij server 2: *.s2.one2xs.com
wink.gif

Luukvdo (link):
En nu kan er door mensen op server 1 niet meer geklooid worden waardoor subdomeinen op server 2 niet meer werken
emo.gif

Als deze info niet gedeeld zou worden, zou er nog minder mee geklooid worden?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sjoerd (link):
Als deze info niet gedeeld zou worden, zou er nog minder mee geklooid worden?
is dit wel eens medegedeeld dan dat dit kon?
 

Wiitse

New member
Marjolein (link):

Sjoerd (link):
Als deze info niet gedeeld zou worden, zou er nog minder mee geklooid worden?
is dit wel eens medegedeeld dan dat dit kon?


Ja, nu.
yummie.gif
 

Sjoerd

Active member
Marjolein (link):

Sjoerd (link):
Als deze info niet gedeeld zou worden, zou er nog minder mee geklooid worden?
is dit wel eens medegedeeld dan dat dit kon?

Luuk zei dit zojuist. Ik had het vanochtend aan Lennard verteld en luuks domein als voorbeeld gebruikt..
 

Marjolein

Miss Marjolein
hmz, ik wist niet dat Luuk dit verteld had, ik dacht eigenlijk dat je dat zelf ontdekt had, daarom snapte ik je bericht vanmiddag al niet in offtopic. Niet zo slim dus van Luuk want ik heb er een hoop werk aan om alles te gaan aanpassen naar marjolein.s1.one2xs.com, ik ben der helemaal niet blij mee...
 

Sjoerd

Active member
Marjolein (link):
hmz, ik wist niet dat Luuk dit verteld had, ik dacht eigenlijk dat je dat zelf ontdekt had, daarom snapte ik je bericht vanmiddag al niet in offtopic. Niet zo slim dus van Luuk want ik heb er een hoop werk aan om alles te gaan aanpassen naar marjolein.s1.one2xs.com, ik ben der helemaal niet blij mee...
Ik had het eigenlijk over dit bericht: http://www.one2xs.com/threads/24368&p=1#342771
 

Sjoerd

Active member
Marjolein (link):

Sjoerd (link):
Ik had het eigenlijk over dit bericht: http://www.one2xs.com/threads/24368&p=1#342771
en ik bedoel of het al eens eerder is medegedeeld dat je ermee kon klooien voordat dit topic geplaatst werd? Jij heb toch Luuk zijn subdomein gebruikt hiervoor, toen bestond dit topic nog niet dat het kon...

Klopt, het is niet eerder medegedeeld, maar doordat Luuk dat bericht dus geplaatst heeft, weten anderen dat het kan..
 

Fitim

New member
Waarom geven jullie überhaupt subdomeins, kan alleen maar mee gespamt worden.

Betaal je nu dan ook voor de subdomein die je er bij krijgt? want vind de hosts die je hier kunt krijgen best duur
wink.gif
 
Bovenaan