Wijziging VPS pakketten

Nicopara

Active member
Wiitse (link):
Hij is nog maar net weg hoor. Waarom? Nu duurt het toch nog langer?


Hij is nu uit de lijst gehaald, maar was al langer offline gezet.
Ik denk dat server 3 meer capaciteit heeft. Ik ben het niet zeker.
 

Wiitse

New member
Server 3 kwam als extra omdat de wachtrij anders te lang was. Dat heeft geen nut als ze ook weer een server weg halen.
 

Nicopara

Active member
Wiitse (link):
Server 3 kwam als extra omdat de wachtrij anders te lang was. Dat heeft geen nut als ze ook weer een server weg halen.


Wel als de capaciteit hoger ligt.

Maar ik weet het niet zeker.
smile.gif


mss weer
focus2.gif


Het klopt zoals ik zei: zie hieronder
 

Wiitse

New member
Nu het weer vol raakt kan one2xs server 2 toch weer gebruiken om de wachtrijen te verkorten, of zie ik dat verkeerd?
confused.gif
 

Lennard

Active member
Die is niet meer in gebruik, die was nooit echt bedoeld voor VPSen, maar was een noodoplossing als ik het me goed herinner.
 

Rickhosting

New member
Nouja, dan weet ik dus dat ik op 1 zit
yummie.gif
, want mn IP is 89.188.29 daar zit de 29 in niet de 9 . Mijne is nooit offline geweest
biggrin.gif
 

Patrickspam

New member
Ik dacht dat een VPS de ruimte die vrij is niet gebruikte, en je ruimte dus gewoon dubbel zou kunnen verhuren? Misschien is het trouwens handig om VPS pakketten te veranderen, en gewoon te doen dat je zelf schijfruimte + ram kunt kiezen, en dan daarvan afhankelijk de prijs.
 

Wiitse

New member
Dat zou echt focking chill zijn ja! En dat de prijs word bepaald door hoeveel ruimte er vrij is. Dan word het gewoon perfect!
biggrin.gif
(Dat laaste had ik eerder al gelezen dat Lennard dat had geprobeerd maarja.
yummie.gif
 

Lennard

Active member
@ Wiitse: Nee, ik wilde maken dat een VPS goedkoop was als de wachtrij kort was en duur als de wachtrij lang was, maar das niet zon goed idee.

@ Patrickspam: Ja dat kan, maar dan koopt iedereen hooguit 2 of 3 gig. Wij zitten dan vervolgens met heel veel schijfruimte wat we niet gebruiken en wat dus ook niks oplevert. Het is juist het RAM geheugen wat het duur maakt, schijfruimte kost niet zo veel, en de hoeveelheid RAM kun je eigenlijk al zelf kiezen.
 

Tgrm

New member
Lennard (link):
@ Wiitse: Nee, ik wilde maken dat een VPS goedkoop was als de wachtrij kort was en duur als de wachtrij lang was, maar das niet zon goed idee.

@ Patrickspam: Ja dat kan, maar dan koopt iedereen hooguit 2 of 3 gig. Wij zitten dan vervolgens met heel veel schijfruimte wat we niet gebruiken en wat dus ook niks oplevert. Het is juist het RAM geheugen wat het duur maakt, schijfruimte kost niet zo veel, en de hoeveelheid RAM kun je eigenlijk al zelf kiezen.


Dus eigenlijk heb je servers nodig met HEEL VEEL ram en WEINIG schijfruimte
schater.gif
 

Luukvdo

New member
Je hebt alsnog aardig wat schijfruimte nodig maar voor VPS servers is RAM toch vooral wat de capaciteit bepaald
 

Rickhosting

New member
Bij 256mb is 20GB al genoeg, want zware dingen valt op zoweinig ram al haast niet te hosten.
Als je bijvoorbeeld webhosting begint, moet je minimaal een server hebben met 1gb ram, als je er DirectAdmin op wilt hebben. Anders heb je een load van hier tot aan japan, en dat moet niet. En dan word je server behoorlijk traag, en is dit dus vervelend voor de klanten. En aangezien One2xs een gedeelde verbinding heeft, is het ook nog een vervelend voor andere klanten bij One2xs die op dezelfde VPS node zitten, als iemand bijvoorbeeld een COD server op een VPS van 256mb gaat hosten heb je een hoge load, en daar hebben andere klanten weer heel erg last van. En gebruikt je VPS ook een hoge swap ram, dat is helemaal niet gunstig.
 

Nickymonsma

New member
je kan ook xampp genbreuken als je een egte groote website hebt is dat handig het gaat via je ip je moet dan allen port 80 en port 3306 open zeten en klaar is kees sub domain of domain en klaar
 

Lorenzoroel

New member
One2xs (link):
Beste leden,

Zoals jullie misschien hebben opgemerkt is de wachtrij voor de VPSen weer opgeklommen naar ergens in februari.
Toen we besloten de huidige VPS server 3 in gebruik te nemen, hebben we voor een kleinere harddisk (maar alsnog 1 TB) gekozen omdat we niet verwachtten dat de server vol zou raken en zou blijven. Omdat nu blijkt dat dat wél het geval is, zitten we nu met een server waar nog maar 30 GB ruimte vrij is, maar waar ook nog 3,5 GB RAM te verdelen is.
Niet echt efficiënt dus, en daarom hebben we besloten om de VPS pakketten qua webruimte kleiner te maken; er is toch bijna niemand die het allemaal gebruikt. Helaas is een schijf erbij prikken niet zo makkelijk omdat dan alle huidige VPSen overgezet moeten worden, en dus lijkt dit voor ons en voor jullie de beste oplossing te zijn. We hopen hiermee de wachttijd weer een stuk mee in te korten. Als dat niet lukt zullen we maar een vierde server of een upgrade overwegen.
smile.gif

De nieuwe pakketten vind je hieronder, en zijn per direct ingevoerd. De lopende VPSen en VPS bestellingen zullen uiteraard nog worden geïnstalleerd met de toen beloofde webruimte.
De prijzen gaan helaas niet naar beneden.

De nieuwe pakketten:
VPS 256
256 MB RAM
30.000 MB webruimte

VPS 384
384 MB RAM
45.000 MB webruimte

VPS 512
512 MB RAM
70.000 MB webruimte

VPS 768
768 MB RAM
90.000 MB webruimte

VPS 1024
1024 MB RAM
140.000 MB webruimte

Groet,
one2xs


hallo ik vps bestelt hoe lang moe nog wachten ik wacht nu al 1 week op mijn vps


toevoeging op 25 oktober 2011, 20:33:20:
hallo ik wacht al 1 week op mijn vps hoe lang moe nog wachten voor ik die krijg
 
Bovenaan