Winkelwagen functie

Videotube

New member
Hallo,

Je kan nu al een tijdje betalen met geld i.p.v. punten, super handig voor mensen die ideal/paysafecard/paypal/... willen gebruiken om te betalen zonder punten te kopen. Maar bij het betalen met paypal en ideal moet je transactiekosten betalen of een pakket bestellen voor meer dan 7,50 euro. Een optie om meerdere pakketten in 1x te bestellen en de transactiekosten te vermijden is er niet (ik weet dat je een ticket kan maken, maar dat kost weer tijd, en moeite voor de support).

Nu dacht ik dat het handig was om een soort winkelwagen functie toe te voegen. Mijn idee was dat je een extra button krijgt op de betaalpagina met de optie dat je het product in de winkelwagen wilt stoppen:


Klik om de spoiler te openen
TckvL6A.png



Je krijgt hiervan een PM dat product x in je winkelwagen zit. Nu ga je nog een product in je winkelwagen doen en dan krijg je weer een PM met het bericht dat product x en product y in je winkelwagen zitten en een link om voor beide producten te betalen:


Klik om de spoiler te openen
c4W1gsx.png



Op deze manier kun je zelf meerdere producten bestellen zonder een ticket aan te maken.

Groet,
Videotube
 

Luuko

Active member
Of een soort pop-up ergens in de hoek van je scherm met wat je in je winkelwagen hebt.
Maar ik vind het een super idee!!
biggrin.gif
 

Videotube

New member
Luuko (link):
Of een soort pop-up ergens in de hoek van je scherm met wat je in je winkelwagen hebt.
Maar ik vind het een super idee!!
biggrin.gif



Dat is nog beter, maar ik dacht het PM systeem bestaal al, dus dan kan je dat gebruiken en het winkelwagen stukje implementeren.
 

Lennard

Active member
Klopt ja, het is allemaal lelijk en kan stukken beter. Helemaal mee eens, staat ook op de planning om verbeterd te worden, er wordt zo nu en dan aan gewerkt maar het vordert traag helaas.
 

Wasps

Member
Ik zeg ja Maar Plz zonder extra mails.

Krijg nu betalings- bevestiging en verleng bevestiging Is beetje hinderlijk
 
Bovenaan